تاریخ : 1396,چهارشنبه 26 مهر17:20
کد خبر : 248196 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

احتمال تجمیع دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای

در نشست شورای دانشگاه فنی و حرفه ای، گزارش روند تجمیع دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای ارائه و مقرر شد دیدگاه های مختلف در خصوص مدل های پیشنهادی ساختار تجمیع، جمع بندی و بررسی شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، دومین نشست از دوره سوم شورای دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور رئیس و اعضای شورای دانشگاه برگزار شد.

ناصر شمس سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای، اظهار امیدواری کرد که دانشگاه همچنان مسیر شکوفایی و پیشرفت خود را طی کند و بتواند در برنامه ریزی های پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشد .

در ادامه نشست، سخنانی در خصوص تجارب موفق جهانی در جهت توسعه آموزش های عالی فنی و حرفه ای و دانشگاه کارآفرین و گزارش دستاوردهای برگزاری اجلاس مدیران دانشگاه، پذیرش دانشجویان جدید الورود و آغاز سال تحصیلی، به ترتیب ارایه شد.

همچنین گزارش روند تجمیع دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای ارائه شد و مقرر شد دیدگاه های مختلف در خصوص مدل های پیشنهادی ساختار تجمیع، جمع بندی و مورد بررسی قرار گرفته و بعد مصوب شود. تشکیل کمیته های شورای دانشگاه و تهیه بسته سیاستی افزایش دانشجو از مصوبات این جلسه شورا بود.

در پایان این جلسه احکام انتصاب سرپرستان واحدهای استانی دانشگاه فنی و حرفه ای در استان های آذربایجان شرقی، بوشهر، خراسان رضوی، یزد، همدان ارائه شد.


کد خبرنگار : 20