تاریخ : 1396,یکشنبه 14 آبان01:35
کد خبر : 249440 - سرویس خبری : خبرنامه

پست قابل تأمل فعال سابق دانشجویی درباره کلیپ دو دختر اصفهانی

پست اینستاگرامی میکائیل دیانی از فعالین سابق دانشجویی درباره کلیپ دو دختر اصفهانی که چند مدت پیش خودکشی کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: میکائیل دیانی// من خودم جزو کسانی بودم که چالش نهنگ آبی را خطر جدی می دانستم، پلیس اصفهان هم که گفت چالش نهنگ آبی باعث خودکشی دو دختر اصفهانی بوده تعجب نکردم اما حالا فیلمی از لحظات قبل از خودکشی دو دختر منتشر شده که نشان میدهد به جای نهنگ پای دو پسر درمیان بوده است!

همان داستان قدیمی؛ دو پسر که احتمالا روزی با عاشق پیشگی خودشان را به دختران نزدیک کرده اند و وقتی بهره شان را برده اند، رفته اند سراغ کار و بار خودشان و دختران مانده اند و خاطراتی که رهایشان نمی کرده!

اما مگر پسران چه گناهی داشته اند؟ مگر گرایش به دختران گناه است؟ اگر گناه است چرا خدا آن را در وجودشان قرار داده؟ ازدواج میکردند؟ چه کسی دختر نوجوانش را به آن ها می دهد؟

دختران چه گناهی داشته اند؟ مگر نیاز عاطفی شان به جنس مخالف به اختیار خودشان است؟

از نظر من گناه اصلی به گردن جامعه ای است که هیچ فکری به حال این نیاز نکرده. گناه اصلی به گردن احمق هایی است که نیاز جنسی نوجوانان ما را جدی نمی گیرند و با کودک پنداری آن ها این صورت مسئله مهم را پاک میکنند: با نیاز جنسی و عاطفی افراد از بلوغ تا ازدواج چه باید کرد؟

گناه اصلی به دوش همه کسانی است که برای این سوال جوابی ندارند، گناه اصلی به دوش پدرها و مادرهاست، به دوش دولت هاست، به دوش مجلس هاست، به دوش احمق هاست.

خبر دروغ بود، خودتان را ناراحت نکنید، بیایید دوباره فکر کنیم همه چیز تقصیر نهنگ هاست!


کد خبرنگار : 38