تاریخ : 1396,سه شنبه 16 آبان05:25
کد خبر : 249608 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

افتخارآفرین دانشجوی شیرازی در المپیاد جهانی داروسازی

زهرا دهقانی، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در المپیاد جهانی دانشجویان داروسازی که در کشور تایوان برگزار شد، مدال طلای جهانی این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در المپیاد جهانی دانشجویان داروسازی که در کشور تایوان برگزار شد، زهرا دهقانی، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدال طلای جهانی این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

رئیس اداره استعداد‌ها و عملکردهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام این خبر، گفت: این دانشجوی نخبه رشته داروسازی، به همراه هیاتی ۹ نفره از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، عازم کشور تایوان شده و توانمندی‌های خود را در زمینه دانش داروسازی، در المپیاد جهانی دانشجویان این رشته، به نمایش گذاشتند.

امیر آزادی ادامه داد: این شصت و سومین دوره از برگزاری المپیاد جهانی دانشجویان داروسازی بوده است که امسال به میزبانی کشور تایوان برگزار شد و زهرا دهقانی، در رشته مهارت‌های بالینی و در مرحله انفرادی، به مدال طلای این رویداد علمی بین المللی دست یافت.

وی افزود: دهقانی تن‌ها مدال آور تیم اعزامی کشور ما در این رقابت جهانی بوده است که به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ثبت رسید.

زهرا دهقانی، دانشجوی ترم یازده دانشکده داروسازی شیراز، افتخارات فراوانی از جمله رتبه نخست هجدهمین دوره از سمینار دانشجویان داروسازی کشور در رشته بیوتکنولوژی را در کارنامه خود دارد.