تاریخ : 1396,شنبه 20 آبان04:09
کد خبر : 249802 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

برزیل از سد ژاپن گذشت

در بازی‌های دوستانه فوتبال تیم‌های کره‌جنوبی، صربستان، برزیل و گرجستان توانستند حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، در چارچوب دیدارهای دوستانه ملی، امروز (جمعه) دو دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی ژاپن و برزیل در شهر لیل فرانسه به مصاف هم رفتند و این بازی را برزیلی‌ها به آسانی و با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان رساندند.

در این بازی که برزیل با ترکیب اصلی متشکل از آلیسون (کاسیو)، دانیلو، تیاگو سیلوا، جمرسون، مارسلو (الکس ساندرو)، کاسمیرو، ژولیانو (ژولیانو آگوستو)، فرناندینیو، ویلیان (تایسون)، گابریل ژسوس (دیه‌گو سوزا) و نیمار (داگلاس کاستا) به میدان رفت، نیمار در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی، مارسلو در دقیقه 17 و گابریل ژسوس در دقیقه 36 برای برزیل گلزنی کردند. ژاپن در دقیقه 63 توسط تومواکی ماکینو یکی از گل‌های خورده راجبران کرد اما در نهایت بازی با همین چهار گل تمام شد.

 در دیگر دیدار دوستانه امروز تیم ملی چین در گوانگژو به مصاف صربستان رفت و با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. آدام لیائیچ در دقیقه 20 و الکساندر میتروویچ در دقیقه 69 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

  همچنین دیدار تیم‌های کره‌جنوبی و کلمبیا هم با حساب 2 بر یک به سود کره‌جنوبی تمام شد. سونگ هیون مین دو گل کره را زد و زاپاتا تنها گل کلمبیا را به ثمر رساند.

* نتایج بازی‌های دوستانه به شرح زیر است:

 کره‌جنوبی 2 - کلمبیا یک

صربستان 2 - چین صفر

برزیل 3 - ژاپن 1

گرجستان یک - قبرس صفر