تاریخ : 1396,سه شنبه 23 آبان00:54
کد خبر : 250103 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

وضعیت نامناسب سلف پسران دانشگاه مازندران

دبیر شورای صنفی دانشگاه مازندران در رابطه با ایجاد صف طولانی در سلف پسران این دانشگاه گفت: مشکل ایجاد شده فقط در زمان اوج کاری سلف و بدلیل کوچک بودن فضای سلف پسران و مراجعه اکثریت دانشجویان در این بازه زمانی ایجاد می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، هدایتی دبیر شورای صنفی دانشگاه مازندران در رابطه با ایجاد صف طولانی در سلف پسران این دانشگاه بیان کرد: مشکل ایجاد شده تنها در زمان اوج کاری سلف یعنی 11:45 تا 12:30 بدلیل کوچک بودن فضای سلف پسران و مراجعه اکثریت دانشجویان در این بازه زمانی ایجاد می‌شود. اگر دانشجویان در زمان‌های خارج از بازه مذکور به سلف مراجعه کنند به راحتی و بدون صف طولانی  می‌توانند غذای خود را میل کنند

هدایتی ادامه داد: برای رفع مشکل کوچک بودن فضای سلف پسران، دانشگاه در نظر دارد تا با ایجاد تغییراتی فضای سلف را افزایش دهد. همچنین دانشجویان زمانی برخی غذاها مانند خورشت کرفس، کباب کوبیده و یا استامبولی در منوی غذایی ارائه شود غذای دوم را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل صف طولانی برای غذای دوم ایجاد می‌شود.

دبیر شورای صنفی دانشگاه مازندران گفت: لازم به ذکر است که در دانشگاه ما یک شرکت اقدام به راه اندازی فست فودی نموده است که با کمک هزینه دانشگاه همه دانشجویان غذاهای آن را 3000 تومان ارازن تر خریداری می‌کنند. همچنین دانشگاه ما اولین دانشگاهی است در بین دانشگاه‌های منطقه دو که از برنج کاملا ایرانی استفاده می‌کند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه مدتی است دانشگاه ما مرغ و ماهی مصرفی وعده های غذایی را یک روز قبل تهیه میکند و این باعث افزایش کیفیت غذای دانشگاه ما شده است.