تاریخ : 1396,سه شنبه 14 آذر18:55
کد خبر : 251886 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بررسی تعاملات علمی با نخبگان خارج از کشور

پنجمین هم اندیشی با هدف راهکارهای ایجاد و تقویت تعاملات علمی و فرهنگی بین کشور و نخبگان ایرانی خارج کشور توسط نهاد نمایندگی رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور با همکاری پارک فناوری پردیس تهران و همچنین معاونت علمی و فناوری در نظر دارد پنجمین هم اندیشی ژانویه را با هدف در بررسی راهکارهای ایجاد و تقویت تعاملات علمی و فرهنگی بین کشور و نخبگان ایرانی خارج کشور دوشنبه ۴ دیماه امسال در پارک فناوری پردیس برگزار کند.

دانشجویان و فرهیختگان علمی که در حال حاضر هنوز در خارج از ایران مشغول به تحصیل هستند و برای فرصت تعطیلات زمستانه در ایران حضور دارند می توانند با مراجعه به لینک http://reg.nahadiran.ir/login.php   نسبت به حضور در این برنامه ثبت نام کنند. علاقمندان برای اطلاعات بیشتر از هم اندیشی ژانویه می توانند به لینک https://goo.gl/p۸zu۷V مراجعه کنند .

همچنین چهارمین دوره جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی ویژه دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور در حال برگزاری است که علاقمند می توانند از طریق لینک https://goo.gl/zQVTF۳نسبت به ارسال آثار خود برای شرکت در جشنواره سفرنامه نویسی اقدام کنند.