تاریخ : 1396,پنجشنبه 16 آذر16:41
کد خبر : 252053 - سرویس خبری : خبرنامه

اعلام موجودیت کمیته دانشجویی «رهایی قدس»

کمیته دانشجویی «رهایی قدس» با حضور نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «کمیته دانشجویی رهایی قدس» متشکل از پنج اتحادیه بزرگ دانشجویی تشکیل طی بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد. این کمیته مشروح فعالیت‌های خود را طی روزهای آتی در قالب اطلاعیه‌های رسمی منتشر خواهد کرد.

متن بیانیه‌ی تشکیل کمیته دانشجویی رهایی قدس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ادعای پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی نشانه عجز است/اینکه ادعا میکنند میخواهند قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام بکنند، با این کار بلاشک ضربه‌ی بزرگتری خواهند خورد.
/ بی تردید فلسطین آزاد خواهد شد. رهبرانقلاب، در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی ۹۶/۹/۱۵

از همان روزهایی که دانشجویان در اعتراض به ورود نیکسون به کشورمان علم مبارزه به دست گرفتند تا به امروز که فرزندان روح الله در سراسر عالم اسلام به مبارزه با شیاطین برخاسته اند استکبار ستیزی و ظلم ستیزی یکی از شاخصه های اصلی مشخص کننده آزادگی و حق طلبی تشکلهای دانشجویی بوده است و دانشجویان انقلابی به خوبی دریافته اند تا زمانی که برخی ریشه های شیطانی در عالم وجود داشته باشد وصول به آزادی و عدالت واقعی سرابی بیش نخواهد بود

بعد از پیروزی های مکرر لشکر اسلام در سرتاسر سرزمین های اسلامی و شکست های پی در پی جریاناتی که جز نکبت و سیاهی برای منطقه نداشته اند، آقایان کودک کش و همپیمانان ذلیلش از ترس تحقق پیش بینی نابودی قریب الوقوعشان به تک و تا افتاده اند و آب در هاون میکوبند تا حیات خود را تمدید کنند جنجال های بیهوده ای که اخیرا توسط رییس جمهور آمریکا حول محور تغییر پایتخت اسرائیل و انتقال سفارتخانه این کشور به قدس شریف در حال انجام است از همین قبیل است.که با توجه به حوادث متعددی که امروز در جهان اسلام در جریان است و با سواستفاده از غفلت و خلا فضایی که معلول وضعیت لبنان یمن عراق و... است در حال وقوع است. هرچند به فضل الهی همه این اقدامات زوال رژیم منحوس صهیونیستی را نزدیک تر خواهد ساخت.

در همین راستا و در جهت رسالت همیشگی جنبش دانشجویی انقلابی و مسلمان "کمیته دانشجویی رهایی قدس" متشکل از نمایندگان اتحادیه های دانشجویی به صورت رسمی اعلام وجود کرده و از همه تشکلها و نهادهای فعال در حوزه جهان اسلام جهت همکاری دعوت به عمل می اورد.مشروح فعالیت های این کمیته طی روزهای آتی در قالب اطلاعیه های رسمی منتشر خواهد شد

به امید آزادی قدس شریف

والسلام علیکم و رحمه الله

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
اتحادیه دفتر تحکیم وحدت
جنبش عدالتخواه دانشجویی


کد خبرنگار : 20