تاریخ : 1396,پنجشنبه 16 آذر18:14
کد خبر : 252062 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اجتماع در صحن قدس حرم رضوی در حمایت از قدس شریف

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، از برگزاری اجتماع خودجوش دانشجویی و مردمی در صحن قدس حرم رضوی در حمایت از قدس شریف خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازفارس، در پی اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی از سوی رئیس جمهور آمریکا و اعتراضات گسترده جهانی علیه آن، نوید عمیدی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، از برگزاری اجتماع خودجوش دانشجویی و مردمی در صحن قدس حرم رضوی در حمایت از قدس شریف از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه 16 آذر 96 خبر داد.

وی بیان داشت: این تجمع یک تجمع خودجوش دانشجویی و مردمی است که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) و تشکل مردمی فتیه و با همکاری آستان قدس رضوی و دیگر تشکل‌های مردمی و‌خودجوش برگزار می شود و از همه زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) دعوت می‌کنیم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن، در مراسم امروز شرکت کنند.

وی افزود: حماقت ترامپ مسأله فلسطین را به جایگاه اصلی اش، یعنی مسأله اول جهان اسلام بازگرداند و باعث اجماع بی نظیر جهانی در حمایت از قدس شد و ما امیدواریم این اجماع و اتحاد پایدار باشد و منجر به اقدامات مؤثر عملی برای آزادی فلسطین شود. البته ما درباره خیانت سران بعضی کشورهای عربی و اسلامی نگران هستیم، اگر در ماه‌ها و سال‌های اخیر عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی از سوی آن ها صورت نگرفته بود، امروز شاهد این گستاخی نبودیم.

عمیدی در پایان از گروه‌های مختلف مردمی و دانشجویی در سراسر کشور دعوت کرد درباره این مساله ساکت ننشینند و به تظاهرات پس از نماز جمعه اکتفا نکنند و به صورت آتش به اختیار وارد میدان شده و واکنش نشان دهند.