تاریخ : 1396,جمعه 17 آذر01:15
کد خبر : 252087 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

توصیه شهید حججی به بانوان چه بود؟

مادر شهید محسن حججی گفت: محسن بیشتر حرف‌ها و درد دل‌هایش را به من می‌گفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مادر شهید حججی امشب در یادواره شهدای پایگاه مقاومت جانبازان ولایت‌فقیه این شهرستان اظهار کرد: محسن بیشتر حرف‌ها و درد دل‌هایش را به من می‌گفت، شاید به خاطر اینکه بچه‌ها با مادرانشان راحت‌تر هستند.

وی عنوان کرد: محسن در طول زندگی‌اش هیچ‌گاه کاری نکرد که از دستش ناراحت و از او ناراضی باشم.

مادر شهید حججی بیان کرد: فرزندم از کودکی عاشق امام حسین(ع) و اهل‌بیت علیهم‌السلام بود و در روضه‌ها و عزاداری‌ها شرکت می‌کرد.

وی عنوان کرد: محسن از کودکی و پیش از رسیدن به سن تکلیف نماز می‌خواند و روزه می‌گرفت و حتی روزه‌های مستحبی را به‌جا می‌آورد و زمانی که با مخالفت‌های من روبرو می‌شد، می‌گفت نذر کرده‌ام.

مادر شهید محسن حججی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه چیز موجب شاخص شدن فرزند شهیدش شده است؟ گفت: شاید دلیلش به خاطر خواندن قرآن برایش باشد.

وی درباره شادترین لحظاتی که با شهید حججی سپری کرده است، گفت: زمانی که محسن در دزفول سرباز بود، دو روز به دزفول رفتیم و کنارش بودیم و آن روزها شادترین روزهایم بود.

مادر شهید محسن حججی در توصیه‌هایش به بانوان تاکید کرد: به خواهران توصیه می‌کنم که همواره حجاب خود را حفظ کنند، همان‌گونه که محسن نیز رعایت حجاب بانوان را بسیار به آنان توصیه می‌کرد.

وی تصریح کرد: به برادران نیز توصیه می‌کنم که راه شهدا را ادامه داده و پیرو راه شهید حججی و دیگر شهدا باشند.


کد خبرنگار : 20