تاریخ : 1396,یکشنبه 19 آذر14:37
کد خبر : 252308 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنامه دانشجویان ایران:

همه برای فلسطین می‌آییم +پوستر

ابوالفضل تقوایی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام تصمیم اخیر ترامپ مبنی بر تائید پایتخت جدید این رژیم غاصب، از عموم دانشجویان و مردم دعوت کرد تا با حضور در این تجمع، انزجار خود از استکبار و صهیونیسم جهانی را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اقدامات اخیر آمریکا در خصوص رسمیت پایتخت جدید رژیم صهیونیستی، خشم توده‌های عظیمی از مردم را در سراسر جهان به ویژه جهان اسلام را به همراه داشته است. مردمی که به همنوعان خود در کشور فلسطین، حق انتخاب می‌دعند و این دقیقا همان چیزی است که توسط سران اسرائیل از آنها گرفته شده.

اورشلیم یا بیت‌المقدس یا قدس، شهری در دامنه جبال الخلیل و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است. در حالی که فلسطینی‌ها این شهر را پایتخت کشورخود می‌دانند، اما رژیم اشغالگر صهیونیستی علی رغم اینکه در تاکنون تلاویو را به عنوان پایتخت خود انتخاب کرده بود اما همچنان به غصب کردن زمین‌های شهرهای فلسطین ادامه می‌دهد.

به طوری که اسرائیل موسسات دولتی اصلی خود را در بیت المقدس برقرار کرده اما فلسطین نیز حاضر نیست از حق خود کوتاه بیاید و بیش از این، اجازه‌ی غصب ممالک مردم خود را به اسرائیل بدهد.

در همین راستا به نظر می‌رسد که اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا می‌تواند زمینه بروز ناآرامی‌های جدید و به تبع آن، جنایت‌های دیگری در این سرزمین الهی به وجود بیاورد. چه اینکه تاکنون جنایتکاران اسرائیل به پشتیبانی آمریکا و قدرت‌های جهانی کشتارهای گسترده‌ای در نوار غزه و کرانه باختری صورت داده‌اند.

ابوالفضل تقوایی عضو فعال جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام تصمیم اخیر ترامپ مبنی بر تائید پایتخت جدید این رژیم غاصب، از عموم دانشجویان و مردم دعوت کرد تا با حضور در این تجمع، انزجار خود از استکبار و صهیونیسم جهانی را اعلام کنند.

این فعال دانشجویی در ادامه گفت: بشنوند آنان که همچون ماری در آستین و خنجری در پشت،‌ یاران لرزان دل ما را در شوق اشداء علی الکفار در تردید قرار می‌دهند و به یقین رحماء علی الکفارند. میگویم تا بدانند و خواب را بر چشمانشان حرام کنند. ما هستیم و هرجا که لازم باشد هم خواهیم بود و پرچم مقدس لااله الاالله را بر سراسر عالم به اهتزاز درخواهیم آورد و برای این امر نیازی به اذن هیچ‌کس جز زعیم خود نداریم.

وی همچنین خطاب به سران استکبار جهانی گفت: پس بدانید و آگاه باشید تا زمانی که دست به شمشیر نبرده و مانند اربابان کاسه‌لیس غرب‌پرستتان فتنه نکرده‌اید در امانید اما آن زمان که همصدا با دشمن گردیده ودر سلک آنان درآیید و علیه ما محاربه کنید ما نیز شما را از سلک رحماء بینهم بیرون کرده و در شما کفار قرار داده و به حکم قرآن برخوردی شدید و عذابی سخت و دردناک بر شما نازل کرده و از وعده‌ی خود تخلف نمی‌کنیم. پس اگر چنین کردید و ما با شما آن کردیم که با دشمن، پس از ما خرده نگیرید چون که ما تنها عاملان به امر پروردگارمان هستیم و با گردن‌کشان تاب سازش نداریم، پس نه با اخم ونه با لبخند از ما نخواهید که در وعده‌ی خود تخلف کنیم زیرا ندایی میخواند ما را که «اوفوا به عهدی و اوف بعهدکم» و وعده‌ای که تخلف ندارد.

تقوایی در ادامه ضمن اشاره به حضور حداکثری دانشجویان در این تجمع اعتراض‌آمیز، تصریح کرد: همه به این تجمع می‌آییم تا جهانیان بدانند دانشجویان این مرز و بوم بیدارند و مشتاق جهاد در راه خدا.

در ادامه، پوستر مربوط به تجمع روز آینده دانشجویان در میدان فلسطین را مشاهده می‌کنید:


کد خبرنگار : 17