تاریخ : 1396,دوشنبه 20 آذر14:27
کد خبر : 252410 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

موج تجمعات ضدآمریکایی و صهیونیستی امروز در دانشگاه‌های کشور

دانشگاهیان دانشگاه‌های تهران و سراسر کشور امروز بعد از نماز ظهر و عصر در حمایت از قدس و اعتراض به طرح انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس تجمع می‌کنند، این تجمعات در هفته جاری هر روز در دانشگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، دانشگاه‌های مختلف کشور این هفته شاهد موج تجمعات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا بودند و این تجمعات اعتراضی روز گذشته در دانشگاه‌های مختلف و با حضور گسترده دانشگاهیان برگزار شد.

بنابراین این در همین راستا امروز یکشنبه بعد از نماز ظهر و عصر هم دانشگاهیان دانشگاه‌های امیرکبیر، علم و صنعت، شریف و دانشگاه شهیدرجایی و همچنین تعدادی از واحدهای دانشگاه آزاد در تهران در حمایت از قدس شریف و در اعتراض به سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی تجمع خواهند کرد.

گفتنی است، امروز دانشگاهیان شهرهای مختلف هم در دانشگاه‌های خود تجمع ضدآمریکایی و صهیونیستی برگزار می‌کنند و در روزهای آینده نیز دانشگاهیان دانشگاه‌های دیگر تجمعات خود را در همین خصوص برگزار می‌کنند.

لازم به ذکر است، فردا نیز دانشجویان، جوانان، طلاب و اقشار مختلف مردم ساعت 15 در میدان فلسطین در اعتراض به طرح شیطانی رئیس‌جمهوری آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس تجمع می‌کنند.