تاریخ : 1396,سه شنبه 21 آذر13:29
کد خبر : 252518 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

فروشگاهی برای خرید لوازم ساختمانی

وب سایت ساختمون تنها مختص شهر تهران نبوده و یکی از مزایای آن، فعال بودن در بیش از 20 استان کشور است که خود نشانگر مورد قبول بودن آن در میان صاحبان کسب و کار در حوزه صنعت ساختمان است.

خبرنامه دانشجویان ایران: امروزه اولویت بسیاری از مردم ارتقاء ایمنی ساختمان‌ها (اعم از مسکونی، اداری و تجاری) است. در سال‌های اخیر درب ضد سرقت به عنوان یک گزینه امنیتی و به عنوان وسیله‌ای جهت ارتقاء سطح امنیت منازل مسکونی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. درب ضد سرقت همانطور که از اسم آن مشخص است برای جلوگیری از ورود سارقان به کار می رود؛ درب‌های ضد سرقت در مقایسه با درب‌های معمولی بسیار مقاوم بوده و طول عمر بیشتری دارند. یکی از ویژگی‌های ممتاز درب ضد سرقت این است،که درب‌های ضد سرقت بصورت عایق صوتی و حرارتی نیز عمل می‌کنند. این درب‌ها از لایه‌های فولادی و نیز لایه عایق پشم سنگ نسوز تشکیل شده اند که استحکام بیشتر این درها را در برابر ضربات تضمین می‌کند. لایه بیرونی این درب ها معمولا از جنس MDF یا HDF ساخته می‌شوند. درب‌های ضد سرقت در رنگ ها و طرح‌های متنوعی در بازار ایران موجود است که توسط برندهای مختلفی عرضه شده‌اند و با توجه به فاکتورهای هر یک ازاین درب‌ها، قیمت متفاوتی دارند. با این حال، انتخاب از میان انواع این نوع درب ها، برای شما که اطلاعاتی در مورد آن‌ها ندارید سر درگم کننده است. در چنین شرایطی وجود یک مرجع تخصصی که انواع درب‌ها من جمله درب‌ ضد سرقت و برندهای عرضه کننده آن ‌ها را به شما معرفی کند، راهکار مناسبی خواهد بود. در این راستا ما وب سایت "ساختمون" را به شما معرفی می‌کنیم. وبسایت ساختمون یک وب سایت تبلیغاتی در حوزه صنعت ساختمان است و اگر به فکر تعویض درب منزل خود هستید و قصد دارید اطلاعاتی در مورد انواع درب های ضد سرقت و قیمت آن‌ها بدست آورید، می توانید وارد این وب سایت شوید و کسب اطلاعات کنید.

اما همانطور که ذکر شد وب سایت ساختمون مرجعی است برای کلیه نیازمندی های صنعت ساختمان، و تنها مختص درب های ضد سرقت نمی‌باشد. در وب سایت ساختمون می‌توانید در مورد انواع کالاهای ساختمانی اعم ازکالاهای دکوراسیون داخلی (مانند انواع شومینه، انواع مبلمان منزل، مبلمان اداری و ...)، انواع درب‌ها (ماننددرب ضدسرقت، درب‌ استیل، درب کشویی و ...)، انواع پنجره (مانند پنجره دوجداره یا پنجره چوبی و ...)، انواع سقف (مانند سقف شینگل یا سقف کاذب )، انواع محوطه سازی (مانند فلاورباکس، آلاچیق و ...)، انواع نمای ساختمان (مانند شیشه ای، نمای کامپوزیت و ...)، انواع مصالح ساختمانی (مانندانواع ملات، ترمووود، انواع شیشه و ...) و سایر کالاهای ساختمانی، اطلاعات لازم را کسب کنید.

ساختمون چه کمکی به صاحبان کسب و کار می کند؟
وب سایت ساختمون مرجع نیازمندی‌های صنعت ساختمان است که آگهی‌های تبلیغاتی را از فعالان در حوزه صنعت ساختمان  دریافت کرده و در معرض دید مشتری‌ها قرار می‌دهد. در واقع این وب سایت با استفاده از بازاریابی اینترنتی باعث شناخته شدن محصولات می‌گردد. در سال های اخیر با گسترش اینترنت در جای جای جهان و نیز افزایش روز افزون کاربران اینترنتی، استفاده از بازاریابی اینترنتی بسیار رواج یافته است. تبلیغات اینترنتی نیز یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی است که با توجه به مزیت‌هایی همچون هزینه اندک (نسبت به سایر روش‌های تبلیغات) و کارایی بالای آن در ازای هزینه پرداختی، مورد پسند صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. با استفاده از تبلیغات اینترنتی محصولات شما بصورت دائمی و در هر موقعیت جغرافیایی، در معرض دید مشتری های شما قرار خواهد گرفت. اگر صاحب کسب و کاری در زمینه کالاهای صنعت ساختمان هستید، از ساختمون غافل نشوید چرا که با انتخاب این وبسایت، قطعا پیروزی در بازار رقابت را انتخاب می‌کنید!

وب سایت ساختمون تنها مختص شهر تهران نبوده و یکی از مزایای آن، فعال بودن در بیش از 20 استان کشور است که خود نشانگر مورد قبول بودن آن در میان صاحبان کسب و کار در حوزه صنعت ساختمان است. همچنین در این وب سایت بیش از 18000 محصول به ثبت رسیده است که نشان از استقبال کاربران این سایت و تاثیرگذاری آن بر کسب و کارشان دارد.

در وب سایت ساختمون پکیج های تبلیغاتی متنوعی وجود دارد که در هریک از این پکیج ها خدماتی به شما ارائه می‌شود و می توانید با توجه به نیاز و بودجه در اختیارتان  پکیج مناسب را انتخاب کنید. در هر یک از این پکیج‌ها امکان ثبت تعدادی از محصولات شما وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما تماس حاصل کنید تا شما را در انتخاب پکیج مناسب یاری برسانند.


کد خبرنگار : 28