تاریخ : 1396,سه شنبه 21 آذر18:20
کد خبر : 252575 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

هیچ واحدی از دانشگاه آزاد تعطیل نمی‌شود

رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد گفت: تاکید داریم هیچ یک از واحدهای این دانشگاه تعطیل نشود.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، علی اکبر ولایتی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز با بیان اینکه دانشگاه آزاد پدیده ای مخصوص جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نظیر این دانشگاه را در هیچ جای دنیا سراغ نداریم، چراکه این دانشگاه غیر دولتی و در عین حال غیرخصوصی است که با سرمایه مردم ایجاد شده است.

رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد افزود: دست ما در این دانشگاه نسبت به برخی دانشگاه های دیگر برای ورود به عرصه های نو بازتر است و درباره هر آنچه برای ارتقا کیفی و حفظ کمیت دانشگاه آزاد اسلامی به مصلحت باشد، می توان تصمیم گرفت.

ولایتی با اشاره به اینکه تاکید داریم هیچ واحد دانشگاهی تعطیل نشود، اظهار داشت: باتوجه به کاهش تعداد دانشجو باید تدبیری اندیشید تا خود را با شرایط جدید وفق دهیم.

پیگیری دانشگاه آزاد درخصوص احیای دریاچه ارومیه

وی با بیان اینکه دریاچه ارومیه حیات آذربایجان است، از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه استان آذربایجان شرقی خواست که موضوع احیای دریاچه ارومیه را پیگیری و مطالعه کنند.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد افزود: نباید دانشگاه های برخی کشورها که به لحاظ علمی از ایران خیلی عقب تر است، گزینه انتخابی دانشجویان کشور برای ادامه تحصیل باشد.