تاریخ : 1396,سه شنبه 21 آذر21:29
کد خبر : 252605 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

لغو امتحانات دانشجویان پزشکی کرمان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به وقوع زمین لرزه ۶/۲ریشتری امروز سه شنبه در حوالی منطقه هجدک استان کرمان گفت: این زلزله که ساعت ۱۲ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز رخ داد، باعث لغو امتحانات دانشجویان شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مفدا، محسن بارونی در گفت وگویی با بیان این مطلب افزود: این تصمیم بنا به نظر هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و به منظور رفع نگرانی خانواده‌ها بخصوص خانواده‌های دانشجویان ساکن در خوابگاه های وابسته به دانشگاه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌ها وامتحانات دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای، phd، در نوبت عصر روز سه شنبه ۲۱ آذرماه لغایت چهارشنبه ۲۲ آذر ماه برگزار نمی شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: بر اثر وقوع این زلزله، کلاس‌ها و امتحانات دانشگاه‌های باهنر کرمان، چمران، فنی و حرفه ای و... نیز لغو شده است.

وی با اشاره به وقوع این زلزله در منطقه هجدک کرمان که منجر به تکان خوردن شدید شهر کرمان شده است، گفت: خوشبختانه آسیبی به دانشجویان و همچنین خوابگاه‌ها، دانشکده ها و ساختمان‌های اداری دانشگاه علوم پزشکی کرمان وارد نشده است.

بارونی گفت: با توجه به وقوع این زلزله و تامین افزایش امنیت دانشجویان، به دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های وابسته به دانشگاه اجازه داده شد که به شهرهای خود بروند و فعالیت تحصیلی و  دانشگاهی خود را از روز شنبه هفته آینده آغاز کنند.


کد خبرنگار : 20