تاریخ : 1396,چهارشنبه 22 آذر14:23
کد خبر : 252659 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

سختانه دوم با حضور شهریار زرشناس در تلویزیون

در این مباحثه انتقادی که قرار است روز پنج شنبه 23 آذرماه ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه سه تلویزیون شود سختانه این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد که چرا زرشناس که مکتوبات قابل تاملی پیرامون نقد مدرنیته و اندیشه نئولیبرال دارد، منتقد همه جریانات موجود است؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی برنامه «سختانه»، دومین قسمت از برنامه تلویزیونی سختانه با حضور شهریار زرشناس پنج شنبه بعد از خبر شبانگاهی  شبکه سه سیما بر روی آنتن می رود.

برنامه تلویزیونی «سختانه» که پیش از این یک قسمت از آن با اجرای میلاد دخانچی و با حضور محمد قوچانی در شبکه سه روی آنتن رفته بود با استقبال مخاطبان و بازتاب وسیع در رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی روبرو شد. این هفته نیز سختانه میزبان شهریار زرشناس است تا میلاد دخانچی گفتگویی چالشی و صریح پیرامون اندیشه های او، با وی داشته باشد.

در این مباحثه انتقادی که قرار است روز  پنج شنبه 23 آذرماه  ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه سه تلویزیون شود سختانه این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد که چرا زرشناس که مکتوبات قابل تاملی پیرامون نقد مدرنیته و اندیشه نئولیبرال دارد، منتقد همه جریانات موجود است؟

ساختار این برنامه تلویزیونی در قالب گفتگویِ سخت (hard talk) بوده و در آن شاهد گفتگوهای صریح و چالشی با چهره‌های شاخص فرهنگ، سیاست و اقتصاد از اندیشه‌های گوناگون پیرامون مناقشات فکری و مسائل داغ افکار عمومیِ جامعه ایرانی هستیم.

سختانه کاری از مرکز بسیج رسانه ملی با همکاری شبکه سه سیما است که پنج شنبه شب ها پس از خبرشبانگاهی از این شبکه پخش می شود.