تاریخ : 1396,شنبه 23 دي13:17
کد خبر : 255518 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

سخنرانی نماینده بسیج دانشجویی در نماز جمعه دماوند

بنده حق میدهم به مسئولین که مطالبات مردم برایشان قابل درک نباشد چرا که کسی که حقوق نجومی میگیرد چه میفهمد نابودی سرمایه مردم در این صندوق ها چیست؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، ایمان حیدرزاده مسئول پایگاه شهید ابراهیم هادی (مکانیک و هوا فضا) دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نماز جمعه آب سرد دماوند(22 دی) پیش از خطبه های نماز جمعه به سخنرانی پرداخت.

اهم صحبت های ایمان حیدرزاده را در ادامه میخوانید:

دانشجو قشر فرهیخته ی جامعه ایران اسلامیست و از زمان انقلاب تا کنون در صف اول مطالبات مردم بوده است و ما میدانیم که این  اغتشاش و تخریب اموال عمومی از سوی جریانی غیر مردمیست و البته این موضوع درست یکی از مظلومیت های مردم ماست که هر وقت خواسته اند مطالبات بر حق خود را در میدان علنی بگویند ضد انقلاب ان را به انحراف کشیده است.

و این نکته را هم باید به مسئولین و دولتمردان بگویم که اگر بار دیگر مردم به خیابانها امدند و ازین جریان های فتنه انگیز اعلام برائت کردند تنها به خاطر امام و شهدا و روح زخم خورده ی انقلاب و شخص رهبریست تکرار میکنم تنها به خاطر امام و شهدا و روح زخم خورده ی انقلاب و شخص رهبریست اقایان به خود نگیرند.

بنده حق میدهم به مسئولین که مطالبات مردم برایشان قابل درک نباشد چرا که کسی که حقوق نجومی میگیرد چه میفهمد نابودی سرمایه مردم در این صندوق ها چیست؟

کسی که کشتی کالاهای قاچاقش در اسکله پهلو میگیرد چرا که منتصب به فلان اقاست چه میفهمد تولید داخلی چیست؟

کسی که در کاخ زندگی میکند چه میفهمد گور خوابی چیست؟

کسی که قیمت علوفه اسب هایش از حقوق یک کارمند بیشتر است چه میفهمد گرانی نان و تخم مرغ چیست؟

کسی که غرق در اشرافی گری گشته است چه میفهمد با کفش روی فرش مردم رفتن چیست؟

با کفش روی فرش مردم رفتید حداقل پا بر روی سفره مردم نگذارید چرا که خدایی ناکرده ممکن است کفش هایتان نفتی شود.

روی صحبت ما هم با جناحی خاص نیست چرا که در این امر اصلاح طلب و اصول گرا یکی از یکی پیشی میگیرند، این گونه زمام داری زمام داری به رسم امویان است که دین و شریعت را فقط به خاطر ظاهر میخواهید 
و اگر صدای حق طلبانه علی را شنیدید همگی متحد با هم در هر سه قوه جلوی او بایستید.

همین نشنیدن صحبت های علی است که امروز به جای ان که مالک اشتر ها در میدان باشند ابوموسی اشعری ها برای ما مذاکره میکنند و همین است که اگر دشمن کلمات فریبایی مانند حقوق بشر و امنیت جهانی که خود ناقض اول ان هستند را بر سر نیزه کند ما هم در جواب ان در رکتور های هسته ای خود سیمان میریزیم همان دانش هسته ای که برای ان شهید داده ایم.

اما در انتهای کلام باید بگویم که مردم ما جزء قانع ترین و وفادارترین مردمانند و باشد که مسئولین ما به خود ایند و تدبیری بیندیشند و بدانند که مردم ما همه ی این سختی هارا تا کنون تحمل کرده اند چرا که این خاک هنوز از خون چمران ها ارغوانیست.