تاریخ : 1396,سه شنبه 26 دي21:43
کد خبر : 255952 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بی‌سر و صدای یک کنسرت در تهران

ارکستر مجلسی ایران قرار بود امشب در شب هفتم جشنواره موسیقی فجر روی صحنه برود، اما به دلیل کسالت منوچهر صهبایی رهبر ارکستر، این اجرا لغو شده است.

فارس، بر اساس جدول زمانبدی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر قرار بود امشب و از ساعت 18:30 ارکستر منوچهر صهبایی در تالار رودکی روی صحنه برود که بنابر کسالت منوچهر صهبایی، این اجرا لغو شده است.

ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر تا این لحظه که دوساعت به زمان برگزاری این رویداد مانده اطلاعیه‌ای در این باره صادر نکرده اما سایت بلیت‌فروشی جشنواره، فروش بلیت‌های این اجرا را متوقف کرده است.

صهبایی در گفتگویی در این ارتباط گفته است: «با وجود آنکه مدت‌ها برای این اجرا برنامه‌ریزی‌های منظمی انجام داده بودیم،‌ به علت کسالت من و دردِ دست‌هایم امکان رهبری این برنامه را ندارم و به همین خاطر ترجیح می‌دهم که این اتفاق در زمان دیگری رخ دهد. در این میان مسوؤلان جشنواره‌ی فجر با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده بودند، بر اجرای این برنامه تاکید داشتند؛ اما من به آنان نیز توضیح دادم که هیچ‌گاه تمایلی به اجرای کنسرتی با کیفیت معمولی -مانند بسیاری از کنسرت‌هایی که در این روزها می‌شنویم- ندارم و برای اجرای یک کنسرت خوب نیز نیاز به تمرکز کافی است که من به خاطر کسالت و مشکلی که برای دستانم وجود دارد، هم‌اکنون شرایط آن را ندارم.»

بنابراین گزارش، لغو برنامه ارکستر مجلسی برای دومین بار پیاپی است  که اتفاق می‌افتد. این ارکستر همچنین قرار بود روز دوشنبه 11 دی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه برود اما بیماری منیژه صهبایی که مدیریت ارکستر را برعهده دارد، مانع از برگزاری کنسرت شد.


کد خبرنگار : 20