تاریخ : 1396,دوشنبه 09 بهمن01:27
کد خبر : 257306 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رحیم‌پور ازغدی در «جهاد اکبر»: سبک زندگی ما نه اسلامی است نه غربی

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: حکومت اسلامی حکومت دیکتاتوری نیست؛ حکومت آخوندی نیست؛ حکومت صنفی نیست؛ حکومت ارزشی باید باشد. ولایت فقیه به این معنی نیست که سوال نکنیم،ما از رهبری هم سوال میکنیم و هم رهبری در مسائل مختلف از ما مشورت میگیرند.

خبرنامه دانشجویان ایران: رحیم پور ازغدی سخنران سومین روز اردوی تشکیلات جهاد اکبر بود.

او در بخشی از سخنرانی خود گفت: ایران تنها کشوری در جهان است که از بیرون به آن دستور نمی دهند و در داخل تصمیم میگیرند. او ادامه داد: سبک زندگی ما نه اسلامی است نه غربی، بلکه سبک زندگی ما غرب زده است که این بدترین شکل سبک زندگیست.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: حکومت اسلامی حکومت دیکتاتوری نیست؛ حکومت آخوندی نیست؛ حکومت صنفی نیست؛ حکومت ارزشی باید باشد. ولایت فقیه به این معنی نیست که سوال نکنیم، ما از رهبری هم سوال میکنیم و هم رهبری در مسائل مختلف از ما مشورت میگیرند.

او ادامه داد: در اجرای حکومت دینی هرکس هر مقام و منزلتی داشته باشد، هر سابقه و فضیلتی داشته باشد در اجرای حکومت دینی بی نیاز از مشارکت مردم نیست.

مشروح سخنرانی رحیم پور ازغدی متعاقبا منتشر می شود.

شانزدهمین اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از ششم تا سیزدهم بهمن‌ماه با حضور بیش از پانصد تن از اعضای دفاتر انجمن های اسلامی این اتحادیه دانشجویی در مشهد مقدس در حال برگزاری است.


کد خبرنگار : 28