تاریخ : 1396,چهارشنبه 18 بهمن22:09
کد خبر : 258384 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اعزام ۳ هزار دانشجوی مازندرانی به اردوهای راهیان نور

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران برنامه‌های برگزار شده در دانشگاه‌های استان را تاثیرگذار دانست و گفت: امسال نزدیک به 3 هزار دانشجو بسیجی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، شهرام نوری ظهر امروز در اجلاسیه مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران برنامه‌های برگزار شده در دانشگاه‌های استان را تاثیرگذار دانست و افزود: امسال نزدیک به 3 هزار دانشجو بسیجی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور از برنامه مورد استقبال دانشجویان است، اظهار کرد: سال گذشته بیش از 2 هزار نفر از دانشجویان به اردوهای راهیان نور مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند و امسال نیز برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه صورت گرفته است. 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: هر سال بسیج دانشجویی نشست‌های فصلی با دانشجویان بسیجی برای انسجام تشکیلاتی و توانمندسازی اعضا برگزار می‌کند. 

نوری با بیان اینکه دانشجوی بسیجی باید به‌عنوان مدیر اینده کشور همطراز با انقلاب اسلامی باشد، گفت: در بسیج دانشجویی تکنیک‌های مدیریتی و امور بصیرتی و آموزشی بسیار مورد توجه است.