تاریخ : 1396,جمعه 20 بهمن16:34
کد خبر : 258502 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

با محوریت «عدالت اجتماعی»؛

هفتمین ققنوس سینمای انقلاب به پرواز در آمد

هفتمین هم‌اندیشی سینما انقلاب و جایزه سینمایی ققنوس با محوریت «عدالت اجتماعی» از امروز جمعه ۲۰ تا چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هفتمین نشست هم‌اندیشی سینما انقلاب از امروز جمعه ۲۰ تا چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ ماه با اکران و نقد و بررسی ۱۸ فیلم از جشنواره فیلم فجردر تالار سوره حوزه هنری با حضور افرادی چون حسن رحیم‌پور ازغدی، مجید شاه‌حسینی، رضا غلامی، وحید جلیلی و همچنین صاحبان اثر و فیلمنامه‌نویسان برگزار خواهد شد.

گفتنی است «عدالت اجتماعی» گفتمان اصلی هم‌اندیشی سینما انقلاب در هفتمین جایزه سینمایی ققنوس می باشد و آثار جشنواره فیلم فجر با این شاخصه بررسی و جایزه ققنوس به فیلم‌های برتر که مضمون عدالت اجتماعی داشته باشند، اهدا خواهد شد.

مجید شاه‌حسینی، نصرالله پژمان‌فر، نادر طالب‌زاده، شهریار بحرانی، جمال شورجه، سیدمحمد حسینی و سیدناصر هاشم‌زاده اعضای هیئت داوران هفتمین نشست هم‌اندیشی سینما انقلاب را بر عهده دارند.

براساس اعلام برگزار کنندگان در اولین روز نشست هم‌اندیشی سینما انقلاب از ساعت ۱۳ فیلم «کامیون» اکران می شود و بعد از نمایش فیلم نشست  نقد و بررسی فیلم صورت می گیرد.

مستند «زنانی با گوشواره های باروتی» از ساعت ۱۵:۳۰ اکران و بعد از نمایش فیلم  نشست نقد و بررسی آن با حضور یاسر قزوینی و عوامل مستند صورت می گیرد.

ساعت ۱۸:۳۰ سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی با موضوع سینمای توسعه سینمای عدالت انجام می شود.

در بخش پایانی نیز از ساعت ۱۹:۳۰ فیلم «خجالت نکش» اکران و نشست نقد و بررسی فیلم با حضور حسین ساعی و عوامل فیلم صورت می گیرد.


کد خبرنگار : 23