تاریخ : 1396,سه شنبه 08 اسفند13:12
کد خبر : 260082 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

گفت‌وگوی «خبرنامه دانشجویان ایران» با یزدان‌مهر؛

وام‌های دانشجویی چه زمانی به حساب دانشجویان واریز می‌شود؟ +فیلم

هرچند خبرگزاری‌ها و برخی پایگاه‌های خبری درباره زمان ثبت‌نام وام‌های دانشجویی اطلاع‌رسانی خوبی دارند، با این حال به موضوع «زمان واریز مبالغ وام به حساب دانشجویان» کمتر پرداخته شده است و این در حالی است دانشجویان علاقه‌مند هستند با اطلاع از زمان واریز وام، برای آن برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طبق تقویم ارائه شده از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ثبت‌نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم از 14 بهمن آغاز و تا 16 اسفندماه ادامه خواهد داشت و طی این مدت دانشجویان باید درخواست خود را برای دریافت انواع وام اعلام و ثبت کنند.

در ادامه زمان‌بندی درخواست وام‌های دانشجویی در نیمسال دوم را مشاهده می‌کنید:

* زمان واریز وام‌ها به حساب دانشجویان
هرچند خبرگزاری‌ها و برخی پایگاه‌های خبری درباره زمان ثبت‌نام وام‌های دانشجویی اطلاع‌رسانی خوبی دارند، با این حال به موضوع «زمان واریز مبالغ وام به حساب دانشجویان» کمتر پرداخته شده است و این در حالی است دانشجویان علاقه‌مند هستند با اطلاع از زمان واریز وام، برای آن برنامه‌ریزی کنند. در همین زمینه خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»، طی گفت‌وگویی با ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، پرسشی درخصوص زمان واریز مبالغ وام‌ها مطرح کرد.

یزدان مهر در این گفت و گو ضمن اشاره به اینکه ثبت‌نام وام‌های دانشجویی در نیمسال دوم تحصیلی تا شانزدهم اسفندماه ادامه دارد، گفت: پس از پایان مهلت درخواست دانشجویان، هر زمانی که معاونت دانشجویی هر دانشگاه لیست درخواست‌ها را تایید و برای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ارسال نماید، حداکثر ظرف مدت 15 روز این درخواست‌ها ترتیب اثر داده خواهند شد و پول به حساب دانشجویان واریز خواهد شد.

دانلود

اظهارات یزدان مهر درباره زمان واریز وام‌های دانشجویی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره زمان واریز وام‌های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی 97 - 96 اظهار داشت: اکثر درخواست‌های دانشجویان برای دریافت وام از این صندوق تا قبل از نوروز 97 پاسخ داده خواهد شد و مبالغ به حساب دانشجویان واریز خواهد شد.


کد خبرنگار : 20