تاریخ : 1396,چهارشنبه 09 اسفند14:04
کد خبر : 260190 - سرویس خبری : اخبار آزمون علمی کاربردی

امروز آخرین مهلت

ثبت نام دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۲۵ هزار در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام داوطلبان در این دوره ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۹ اسفند ماه پایان می‌پذیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی ،‌ ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: پیرو اطلاعیه‌۳۰ بهمن ماه ۹۶ سازمان سنجش آموزش کشور و انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۶ اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با اعلام اصلاحات و کدرشته محل‌های جدید علاوه بر کدرشته‌ محل‌های مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور،‌ از بعدازظهر دیروز دوشنبه ۷ اسفند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org  قرار گرفته است.

توکلی ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در دوره‌های مذکور اقدام ننموده‌اند و یا نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند با توجه به مفاد اطلاعیه مذکور در صورت تمایل می توانند در مهلت تعیین شده تا پایان وقت اداری امروز چهارشنبه ۹ اسفند نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه ۹ اسفندماه) تعداد ۲۵  هزار و ۳۷۶ نفر نسبت به ثبت نام در این دوره‌ها اقدام نموده‌اند.