تاریخ : 1396,پنجشنبه 10 اسفند00:06
کد خبر : 260245 - سرویس خبری : طنز و کاریکاتور

آب را ول نکنید!

عاجزانه از بانوان گرانقدر خواستاریم در حین شستن ظرف‌ها از هرگونه اظهارنظر تلفنی، تلگرامی، اینستاگرامی، توئیتری و ... درباره رنگ ضایع لباس جاری یا خواهرشوهر پرهیز کرده و تمرکز کامل را بر انجام بموقع شست‌وشو لحاظ کنند!

خبرنامه دانشجویان ایران: 1- در شست‌وشوی خودرو از روش غرقابی استفاده کنید! دیده شده برخی برای شست و شوی ساده خودروی شخصی، اندازه حجم یک استخر آب تصفیه شده مصرف می‌کنند! پیشنهاد می شود به منظور صرفه جویی، این آب را در استخری تجمیع کرده و خودرو خود را در آن بیندازید و بگذارید خوب چرک‌هایش خیس خورده و از بدنه زدوده شود! به این ترتیب می‏ توانید از یک استخر آب برای چند وعده شست‌وشو استفاده کنید!

2- در حمام و بویژه هنگامی که آب دوش باز است از ادا کردن دقیق گوشه‏ها، تحریرها و فرودهای ردیف آوازی پرهیز کرده و به خواندن یک تصنیف کوتاه با حداکثر 10 بشکن اکتفا کنید!

3- هنگام شست‌وشوی فرش و بویژه زمانی که شلنگ در دست در گوشه فرش ایستاده‌اید از اندیشیدن به ژرفای مفاهیم فلسفی، خیره شدن به افق، مرور خاطرات سربازی یا خوابگاه دانشجویی یا هر تفکر زمان‏بر دیگر پرهیز کنید! به جایش، شلیک دمپایی والده در سنین کودکی را به یاد آورید!

4- عاجزانه از بانوان گرانقدر خواستاریم در حین شستن ظرف‌ها از هرگونه اظهارنظر تلفنی، تلگرامی، اینستاگرامی، توئیتری و ... درباره رنگ ضایع لباس جاری یا خواهرشوهر پرهیز کرده و تمرکز کامل را بر انجام بموقع شست‌وشو لحاظ کنند! ذکر این نکته لازم است که می توان تلویزیون را خاموش و تکرار سریال در حال پخش را حداقل 30 بار در شبکه آی فیلم دنبال کرد.

5-  اگر استفاده از لیوان آب هنوز در کَت کودکان‌تان نرفته و کماکان هنگام مسواک‏ زدن شیر آب را باز می‌گذارند، پیشنهاد می شود آنها را از زدن مسواک منع کنید! بله! الان چنان خوشحال می شوند که تا مدت ها قول‌تان را مبنی بر خرید سری جدید کنسول‌های بازی فراموش می‏کنند. نگران نباشید، بزودی صدای دریل دندانپزشک سرشان را به سنگ خواهد کوفت و تا عمر دارند برای استعمال مسواک، رأس ساعت در محل مورد نظر حاضر خواهند شد.

* نوشته امین شفیعی

کد خبرنگار : 23