تاریخ : 1397,شنبه 18 فروردين13:52
کد خبر : 262604 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

وزارت بهداشت «جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی» برگزار می کند

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت یازدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی را برگزار می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، امیر لله‌گانی با اعلام این خبر افزود: فراخوان یازدهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان فروردین ماه اعلام می‌شود.

وی گفت: این جشنواره که یازدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی است با تغییراتی نسبت به سال گذشته آغاز خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در یازدهمین دوره این رویداد بزرگ فرهنگی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم جشنواره را در سطح بالا، با کیفیت و قابل قبول برگزار کنیم، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این دوره جشنواره بتواند به ارتقاء کیفیت نشریات دانشجویی کمک کند.

لله‌گانی ادامه داد: فعالیت در عرصه نشریات یکی از موثرترین راه‌های رشد و تعالی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان است و همه باید کمک کنیم تا فضای بهتری برای فعالیت نشریات دانشجویی ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در حوزه نشریات در سال ۹۷ را تمرکز بر آموزش فعالان نشریات دانشجویی عنوان کرد و افزود: در سال ۹۷ مهم‌ترین برنامه ما ایجاد زمینه‌های لازم برای آموزش فعالان نشریات است که در نهایت منجر به ارتقاء کیفی نشریات دانشجویی خواهد شد.

لله‌گانی از واگذاری بخشی از فعالیت‌ها به دانشجویان به عنوان یکی از سیاست‌های این اداره در سال جاری اشاره کرد و افزود: فعالان نشریات دانشجویی یکی از بازوهای مهم مشورتی و اجرایی در فعالیت‌های آتی خواهند بود که در ذیل خانه نشریات می توانند نقش مهمی در برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی و همچنین برگزاری آموزش‌های فعالان این حوزه در سطح کشور ایفا کنند.