تاریخ : 1397,شنبه 18 فروردين18:13
کد خبر : 262636 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

دانشجوگرام/ ۵۹

واکنش‌های طنز و جدی دانشجویان به بازگشایی دانشگاه‌ها +عکس

با گذشت نزدیک به 25 روز از آغاز تعطیلات دانشگاهیان به مناسبت فرارسیدن نوروز 97، بالاخره دانشجویان از امروز رسما در کلاس‌های درسی حضور یافته و حالا باید خود را مهیای شرکت در آزمون‌های سخت و نفس‌گیر میان‌ترم و پس از آن امتحانات پایان‌ترم کنند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کمتر دانشجویی است که با «اینستاگرام» آشنا نباشد و اکثر آنها در این نرم افزار اشتراک‌گذاری عکس عضویت دارند. می توان گفت اینستاگرام امروز به یکی از مهمترین و قابل دسترس‌ترین شبکه اجتماعی‌های برای دانشجویان تبدیل شده است و آنها هر لحظه احساسات و عواطف و یا دیدگاه‌ها و عقاید خود را همراه با یک تصویر مرتبط در آن به اشتراک می‌گذراند.

با گذشت نزدیک به 25 روز از آغاز تعطیلات دانشگاهیان به مناسبت فرارسیدن نوروز 97، بالاخره دانشجویان از امروز رسما در کلاس‌های درسی حضور یافته و حالا باید خود را مهیای شرکت در آزمون‌های میانترم کنند. هرچند با احتساب تعطیلات پیش و پس از نوروز می‌توان ادعا کرد که دانشجویان در سال‌های اخیر چنین تعطیلات طولانی‌ای را تجربه نکرده بودند با این حال بازهم دانشجویان از تمام شدن تعطبلات گله‌مند بودند و این نکته در پست‌های اینستاگرامی که به صورت طنز و جدی منتشر شده بود مشهود بود.

در این گزارش تصاویر منتخبی از پست های منتشر شده دانشجویان آمده است:


کد خبرنگار : 20