تاریخ : 1397,دوشنبه 20 فروردين21:21
کد خبر : 262863 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

حسن عباسی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر:

به قرآن قسم تمام این ۱۳۰ نفر که به اسم نظارت آمده‌اند جاسوس هستند/ ماجرای تعطیل شدن پروژه تولید هواپیمای ایرانی +حواشی برنامه

عباسی با اشاره به افزایش قیمت ارز، وضعیت فضای مجازی و وضعیتی که برای برجام ایجاد شده، گفت: همه اینها قابل پیش‌بینی بود و ما بارها نسبت به این مسائل هشدار دادیم ولی بارها از مسئولان فحش خوردیم، اینها برای ما مهم نیست و با همه این مسائل جمهوری اسلامی ایران 40 ساله شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ویژه‌برنامه «شاید برای موشک‌ها هم اتفاق بیفتد» امروز دوشنبه 20 فروردین با حضور حسن عباسی و خانواده شهدای موشکی و هسته‌ای در تالار مولانا این دانشگاه برگزار شد.

حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در این مراسم که به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای و با استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شده بود، اظهار داشت: استادان دانشگاه صنعتی امیرکبیر مثل دکتر وزیری که در همین دانشگاه حضور داشت، سی سال در صنعت هوایی این کشور عمر گذاشتند و هواپیمای ایرانی 140 را ساختند، چندی بعد یکی از این هواپیماهای تولید داخل، زمین خورد و آن موقع برخی به بهانه اینکه ایرانی حق دارد بهتر از این سوار شود گفتند این پروژه باید تعطیل شود!

وی افزود: همین هواپیما را برای گشت‌های هوایی نظامی بازطراحی کردند و الان در بخش نظامی ما فعال است چراکه بخش نظامی کشور، این استاد دانشگاه را باور دارد، اما دولت لیبرال‌ها و مدرنیست وی را باور ندارند.

عباسی با اشاره به افزایش قیمت ارز، وضعیت فضای مجازی و وضعیتی که برای برجام ایجاد شده، گفت: همه اینها قابل پیش‌بینی بود و ما بارها نسبت به این مسائل هشدار دادیم ولی بارها از مسئولان فحش خوردیم، اینها برای ما مهم نیست و با همه این مسائل جمهوری اسلامی ایران 40 ساله شد و این حکومت دینی رکورد زد.

وی افزود: هیچ پیامبری تاکنون امکان تحقق تشکیل حکومت به نام دین را نداشته که 40 سال طول بکشد و برای هیچ امام معصومی این امکان ایجاد نشد که حکومتی تشکیل دهد که چهل سال ادامه داشته باشد.انقلاب اسلامی توانست یک حکومت اسلامی تشکیل دهد و هنوز بعد از چهل سال هنوز مردم نشاط و شادابی خود را دارند.

عباسی ادامه داد: عمده مسئولین در جمهوری اسلامی اعتقادی به دین در عرصه مدیریت اجرایی نداشته و ندارند و برای نمونه دیدید که صدها بار بزرگان نظام اسلامی گفتند سیستم بانکی ربوی است ولی توجهی به این موضوع نشده است.

وی اضافه کرد: مراجع تقلید گریه می‌کردند و فریاد می‌زدند که نظام بانکی ربوی است ولی یک نفر در مجلس و در دولت نبود که مسئله‌اش مسئله دین باشد و رئیس بانک مرکزی که بعنوان امام جماعت کابینه هم می‌ایستد یک بار هم به این سخنان گوش نکرد.

وی در ادامه با اشاره به ماجرای قوم لوط و اتفاقی که خدا سر آنها آورد، گفت: امروز 24 کشور در دنیا دارند همان کار قوم لوط را تکرار می کنند و برای ازدواج هم جنس ها با هم قانون مصوب می کنند و با این روند ده سال بعد حدود هفتاد تا هشتاد درصد کشورهای دنیا این قانون را امضا می کنند.

عباسی با بیان اینکه باید تکلیف خود را با آزادی روشن کنیم، تصریح کرد: چه کسی مخالف آزادی است؟ ولی آزادی تعریف خودش را دارد و اینکه گفته می‌شود اگر دین با آزادی دربیفتد دین به زاویه می رود درست نیست و همان گونه می شود که سر قوم لوط آمد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی 40 سال ایستاد ولی باز هم از دموکراسی آمریکایی در جامعه دم می زنند و شعار دموکراسی خواهی سر می دهند، در حالی که دوستان آمریکا دیکتاتورهای امارات و عربستان و اردن و غیره هستند.

عباسی تصریح کرد: اگرچه روز فناوری هسته‌ای را تبریک می گوییم ولی بساط هسته کشور جمع شد و 130 جاسوس در آن مستقر شده است؛ من به قرآن قسم می‌خورم که تمام این 130 نفر که به اسم نظارت آمده‌اند همه جاسوس هستند.

در ادامه برخی از حواشی این برنامه آمده است:

* در ابتدای برنامه و پیش از آغاز سخنرانی حسن عباسی، بیانیه دفتر تحکیم وحدت که درباره زمزمه‌های «برجام موشکی» صادر شده قرائت شد.

* دکور برنامه به طور مبتکرانه‌ای طراحی و موجب جلب توجه حاضران در سالن شده بود.

* دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر استقبال خوبی از برنامه کرده بودند.

* دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر جهت اعلام اعتراض خود نسبت به هرگونه مذاکرات در رابطه قدرت موشکی ایران کاغذ بزرگی که بروی دیوار نصب شده و ابتدای آن نوشته شده بود «نه به مذاکره موشکی» را امضا کردند.

* دانشجویان با طرحی جالب سیر مذاکرات هسته‌ای را بر روی پله‌ها ترسیم کرده بودند.

* در قسمتی از محوطه سالن برگزاری برنامه، بنرهایی قرارداده شده بود که بر روی آن توضیحاتی پیرامون توان موشکی ایران آورده شده بود.

* در حاشیه برگزاری مراسم روز ملی فناوری هسته‌ای بنری با عنوان پویش «پای کار ایرانیم» قرار داده شده بود.

* در حاشیه این مراسم نشریه دانشجویی «تحکیم» که تصویر یکی از سران فتنه بر روی آن نقش بسته بود به فروش می‌رسید.

سایر تصاویر این برنامه در ادامه آمده است:


کد خبرنگار : 20