تاریخ : 1397,چهارشنبه 22 فروردين12:59
کد خبر : 262982 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

میزان پرداخت بن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب اعلام شد

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران از ابلاغ دستورالعمل یارانه بن خرید کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، همایون امیرزاده؛ سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره نحوه مشارکت دانشجویان و طلاب، نهاد‌ها و موسسات برای دریافت بن کتاب در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: بن خرید کتاب در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور کمک به جامعه علمی کشور و همچنین ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه هر ساله در ایام نمایشگاه کتاب تهران در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه برای دانشجویان و طلاب مبلغ یک میلیون ریال بن خرید کتاب در نظر گرفته شده است که از این میزان ۶۰ درصد آن از سوی دانشجو و ۴۰ درصد آن توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت خواهد شد.

امیرزاده اضافه کرد: برای اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌‍‌ها نیز مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان بن خرید کتاب در نظر گرفته شده که ۳۰ درصد آن توسط معاونت امور فرهنگی و ۷۰ درصد آن توسط اساتید تامین خواهد شد.

گفتنی است سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.