تاریخ : 1397,دوشنبه 27 فروردين13:07
کد خبر : 263312 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

با حکم وزیر بهداشت؛

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر هادی میرزایی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل منصوب کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سیدحسن هاشمی در این حکم اقداماتی را برای اجرا یادآور شده است.

تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی، اقدام لازم در زمینه تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان، عملیاتی کردن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم، اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت، حمایت و تقویت پژوهش و نوآوری و تلاش برای جهت دهی به پژوهش و طرح های مهم تحقیقاتی به منظور تقویت فرآیند محصولات و ارتقاء سلامت از جمله اقداماتی است که برای سرپرست دانشگاه اعلام شده است.

همچنین ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی، توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود، تلاش در جهت تحقق راهبرد اجتماعی شدن نظام سلامت در تمام حوزه ها و رعایت اعتدال، توان مندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت از دیگر اقدامات است.

دکتر هادی میرزایی استادیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زابل است.

وزیر بهداشت همچنین از تلاش دکتر علی اکبر نصیری در طول مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زابل قدردانی کرد.