تاریخ : 1397,دوشنبه 27 فروردين18:45
کد خبر : 263358 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

قرائت نامه کارگران هپکو به رهبر انقلاب در آیین رونمایی مستند نان گزیده ها

نان گزیده ها اولین مستندی است که در داخل کشور با موضوع اعتراضات کارگری کارخانه هپکو تولید شده است.اگر ما صدای کارگران و مستضعفان را نشنویم جریان های معاند از اعتراضات کارگری سو استفاده خواهند کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی مستند "نان گزیده ها" پس از لغو اکران در دانشگاه اراک فردا در دانشگاه تهران رونمایی می شود.

حاج محمد حسینی کارگردان این مستند گفت:لغو اکران این مستند در دانشگاه اراک نشان داد جریان های قدرت نمی خواهند صدای کارگران مظلوم شنیده شود.نه تنها در دانشگاه ها بلکه برای اکران نان گزیده ها در مساجد نیز با سنگ اندازی های بسیاری مواجه شده ایم.

وی افزود:نان گزیده ها اولین مستندی است که در داخل کشور با موضوع اعتراضات کارگری کارخانه هپکو تولید شده است.اگر ما صدای کارگران و مستضعفان را نشنویم جریان های معاند از اعتراضات کارگری سو استفاده خواهند کرد.

کارگردان مستند نان گزیده ها اضافه کرد:برای تصویر برداری این مستند خیلی اذیت شدیم چند بار تجهیزات ما توقیف شد و خیلی تهدید شدیم اما تمام تلاش خود را کردیم که در دل اعتراضات و تجمعات کارگری تصویر برداری کنیم و پای صحبت شفاف کارگران بنشینیم.

گفتنی است آیین رونمایی مستند نان گزیده ها فردا ساعت ۱۲ در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با حضور کارگران کارخانه هپکو و تهیه کننده و کارگردان و همچنین دکتر کریمی نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی برگزار میشود.در حاشیه این مراسم نیز نامه کارگران هپکو به رهبری توسط نماینده کارگران قرائت خواهد شد.

نان گزیده ها به کارگردانی محمد رضا حاج محمد حسینی و تهیه کنندگی مهدی مطهر در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده است.