تاریخ : 1397,دوشنبه 27 فروردين23:02
کد خبر : 263369 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

گلایه‌های دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی چابهار

آرمند به لغو دو برنامه انجمن اسلامی دانشجویان به دلیل عدم‌برگزاری جلسه شورای فرهنگی اشاره کرد و مدعی شد: برخورد مسئولان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی یکسان نیست و به نظر می‌رسد برخوردی گزینشی با آنها دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهدی آرمند دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در گفتگویی با اشاره به اینکه با گذشت نزدیک به ۵۰ روز هنوز جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه برگزار نشده است، گفت: آخرین جلسه در هفتم اسفندماه سال گذشته برگزار شد که با کسرِ زمان تعطیلات نوروزی، در حال حاضر نزدیک به یک ماه این جلسات برگزار نشده و با وجود برخی اعضای این شورا، تاکنون تاریخ مشخصی برای این موضوع اعلام نشده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ضمن انتقاد از مسئولان این دانشگاه به دلیل بی‌توجهی به رای برخی از اعضای شورای فرهنگی دانشگاه، اظهار داشت: این امر موجب شده که برنامه‌های تشکل‌های دانشجویی و اکثرِ کانون‌های فرهنگی-هنری و مذهبی دانشگاه با مشکل مواجه شود.

وی به لغو دو برنامه انجمن اسلامی دانشجویان به دلیل عدم‌برگزاری جلسه شورای فرهنگی اشاره کرد و مدعی شد: برخورد مسئولان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی یکسان نیست و به نظر می‌رسد برخوردی گزینشی با آنها دارند.

آرمند عدم‌صدور مجوز برای سایت جدیدالتاسیس انجمن اسلامی دانشجویان را یکی دیگر از موضوعات مغفول مانده در شورای فرهنگی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار عنوان کرد و گفت: شورای فرهنگی تنها این درخواست را  به کمیته "فضای مجازی" ارجاع داده است که هنوز هیچگونه خبری مبنی بر تشکیل آن منتشر نشده است.


کد خبرنگار : 20