تاریخ : 1397,یکشنبه 02 ارديبهشت00:42
کد خبر : 263772 - سرویس خبری : دریافت برنامه

با اپلیکیشن «راننده شو»؛

رانندگی را با موبایل یاد بگیر +دانلود

یکی از کارهایی که اغلب ما زمانی که به 18 سالگی می‌رسیم انجام می‌دهیم، این است که در اولین فرصت خودمان را آماده گرفتن گواهینامه راهنمایی و رانندگی می‌کنیم. در این میان بازهم اغلب ما باید چندبار طعم این امتحان دشوار را بچشیم تا نمره قبولی بگیریم. گاه تعداد مردودشدن‌ها به‌حدی می‌رسد که برخی کلا قید گواهینامه گرفتن را می‌زنند و عطایش را به لقایش می‌بخشند. با این حال فراموش نکنید که نباید زود دلسرد شوید و مطمئن باشید با کمی دقت بیشتر حتما قبول می‌شوید. در این میان می‌توانید از دنیای اپلیکیشن‌ها هم کمک بگیرید. در ادامه اپلیکیشنی کاربردی را در این زمینه به شما معرفی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «راننده شو» یک برنامه ی جامع در زمینه ی آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی و با بکار گیری بهترین گرافیک می باشد تا از مطالعه و انجام آزمون بدون خستگی لذت ببرید و جهت اخذ گواهینامه رانندگی در کمترین زمان اقدام کنید.

این اپلیکیشن هر آن چیزی که شما برای شرکت در امتحان نیاز دارید را  ارائه می‌کند. شما در صفحه اصلی این اپلیکیشن می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن در سه زمینه آزمون، کارنامه و آموزش خدمات ارائه می‌دهد. در قسمت آزمون 20 آزمون مشابه آزمون‌های واقعی برای شما طراحی شده است تا کاربر با تست‌های پرتکرار در آزمون‌ها آشنا شود.

با دو روش و متد موجود برای هر آزمون شما می توانید در حین آزمون به یادگیری مطالب بپردازید و یا اینکه با انجام آزمونی کاملا شبیه سازی شده با آزمونهای واقعی راهنمایی و رانندگی، میزان آمادگی خود برای شرکت در آزمون واقعی را مورد بررسی قرار دهید.

پس از پایان هر آزمون، اپلیکیشن کارنامه‌تان را به دست‌تان می‌دهد تا متوجه شوید که چند مرده حلاجید.


کد خبرنگار : 15