تاریخ : 1397,یکشنبه 02 ارديبهشت17:19
کد خبر : 263838 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

پانزدهمین شماره خبرنامه دیواری دانشجویان ایران منتشر شد؛

نجات دانشگاه؛ ۱۰ روایت کمتر دیده شده از انقلاب فرهنگی +دانلود برای نصب روی برد دانشگاه‌ها

در آستانه یک‌سالگی انقلاب اسلامی، سفارت آمریکا از سوی جمعی از انجمن‌های اسلامی تسخیر می‌شود. در همین ماه‌ها اما دانشگاه‌ها وضع خوبی ندارند. گروه‌های مختلفی در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند و هر روز خبری مبنی‌بر درگیری در یکی از دانشگاه‌ها به گوش می‌رسد. در این شرایط جمعی از انجمن‌های اسلامی تصمیم می‌گیرند کاری اساسی در دانشگاه‌ها انجام دهند که بعدها به عنوان انقلاب فرهنگی مشهور می‌شود. شاید عدم‌آگاهی از جزئیات این اقدام دانشجویان سوالات بسیاری را در اذهان ایجاد کرده باشد که مرور تاریخ می‌تواند راهگشا باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: پانزدهمین شماره خبرنامه دیواری دانشجویان ایران برای نصب در بردهای دانشجویی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ "نجات دانشگاه"، عنوان پانزدهمین شماره این نسخه می باشد که در اندازه کاغذی A3 طراحی شده است.

در این شماره سعی شده با انتخاب روایت‌هایی از فعالان دانشجویی آن زمان تصویر صحیحی از انقلاب فرهنگی را به خوانندگان عرضه شود.

محسن میردامادی، دانشجوی وقت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و از اعضای شورای  مرکزی تحکیم وحدت و از فعالان تسخیر لانه جاسوسی، سیدعباس نبوی دانشجوی وقت دانشگاه تهران و از اعضای شورای مرکزی دوم دفتر تحکیم وحدت، وحید احمدی از اعضای دفتر تحکیم وحدت،‌ محمد ملکی رئیس وقت دانشگاه تهران در دولت موقت و از فعالان سازمان مجاهدین انقلاب، علیرضا علی‌احمدی دانشجوی وقت دانشگاه علم و صنعت و عضو شورای دوم دفتر تحکیم وحدت، قاسم قنبری دانشجوی وقت دانشگاه مشهد و همدوره‌ای شهید دیالمه و ... روایت‌کننده آن روزهای دانشگاه‌ها در این صفحه هستند.

این نسخه برای بُردهای اطلاع رسانی تشکل‌های دانشجویی طراحی شده و تشکل‌ها می‌توانند با دریافت آن اقدام به نصب این پوستر بر روی بردهای خود کنند.

از فعالان دانشجویی تقاضا می‌شود پس از نصب بر روی برد، تصویر آن را به ادمین تلگرامی «خبرنامه دانشجویان ایران» ارسال نمایند.

::برای دریافت اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید::


کد خبرنگار : 23