تاریخ : 1397,یکشنبه 02 ارديبهشت20:36
کد خبر : 263860 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

وضعیت خیابان منتهی به دانشگاه آزاد رباط کریم مناسب نیست

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم گفت: در زمان بارش باران ماشین‌های عبوری از خیابان منتهی به دانشگاه در گل فرو می‌روند و افراد پیاده که در بدترین وضعیت ممکن از این خیابان عبور می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد ابراهیمی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم در اعتراض وضعیت آسفالت خیابان منتهی به دانشگاه گفت: ۴ سال پیش در خیابانی که هم اکنون دانشگاه آزاد واحد رباط کریم در آن قرار دارد فقط همین یک دانشگاه قرار داشت.

ابراهیمی ادامه داد: زمانی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل شدم خیابان دانشگاه کاملا خاکی بود و با پیگیری‌های دانشجویان و دانشگاه شهرداری خیابان را آسفالت کرد و به فاصله دوماه بخش زیادی از آسفالت توسط خود شهرداری کنده شد.

دانشجوی معترض دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم با بیان اینکه دلیل این کار شهرداری کاملا نامعلوم بود افزود: دانشگاه پیگیر این موضوع شد و حتی دانشجویانی که در نهاد‌های دولتی مانند فرمانداری شاغل هستند پیگیر این موضوع شدند، اما فرد پاسخگویی پیدا نشد.

وی اظهار داشت: با عوض شدن شهردار و آمدن شهردار جدید جلسه‌ای با رییس دانشگاه برگزار کردند که قول مساعدت داده شد، اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد رباط کریم در سال‌های گذشته بیش از ۶ هزار دانشجو داشته و اکنون دانشجویان آن به کمتر از هزار نفر رسیده است، تصریح کرد: اکنون دانشگاه پیام نور نیز در این خیابان ساخته شده و راهنمایی و رانندگی مقابل ساختمان دانشگاه آزاد احداث شده، اما با پیگیری‌های این دو مجموعه هیچ کس پاسخگوی وضعیت نابسامان آسفالت خیابان دانشگاه نیست.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم تاکید کرد: در زمان بارش باران ماشین‌های عبوری از این خیابان در گل فرو می‌روند و افراد پیاده که در بدترین وضعیت ممکن از این خیابان عبور می‌کنند.

وی با اشاره به قول مساعدت حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر دانشگاه به دلیل دور بودن تاکسی ندارد و وقتی میبینم دانشجویانی که وسیله ندارند به چه زحمتی رفت و آمد می‌کنند ناراحت می‌شوم و دانشجویان برای سوار تاکسی شدن مجبور هستند وارد اتوبان شوند که بسیار خطرناک است.

ابراهیمی در پایان بیان داشت: یکی از مشکلاتی که بسیار جدی است و باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود این است که دانشجویان خانم وقتی کلاس هایشان تا تاریکی هوا طول میکشد چطور بدون وسیله رفت و آمد می‌کنند، زیرا قطعا این موضوع برای خانم‌ها سخت‌تر است.