تاریخ : 1397,سه شنبه 04 ارديبهشت14:59
کد خبر : 264038 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

احمدی نژاد خودش را کشت تا لاریجانی رئیس شود!

آقای احمدی نژاد در مجلس هشتم که ما حضور داشتیم خودش را می‌کشت آقای لاریجانی در مقابل حداد عادل رئیس مجلس شود. خوب لاریجانی ها دقیقا همان خانواده هستند، چرا آن وقت خودش را می‌کشت که آقای لاریجانی رپیس مجلس شود. این تناقضات چه معنایی دارد؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جهان نیوز، نادر قاضی پور نماینده پرکار مردم ارومیه در مجلس می گوید که نه در سال 84 و نه در 88 به احمدی نژاد رای نداده است. همچنین قاضی پور معتقد است احمدی نژاد علی غم انتقادات امروزش به خاندان لاریجانی، در مجلس هشتم برای ریاست لاریجانی تلاش ویژه ای کرد. در ادامه بخش هایی از گفتگوی فردا با قاضی پور را خواهید خواند.

یک بحثی که چندین وقت پیش در مجلس مطرح بود طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان بود. نظر شما در مورد این طرح چیست؟
من یکی از طراحان هستم. در مجلس نهم هم یک طرح مبارزه با مفاسد داشتیم. چندین جلسه محکم با حضرت آیت الله آملی لاریجانی داشتیم که جلسات به حالت خیلی بدی کشیده شد. درگیری لفظی می‌شد. ما اهداف داشتیم. یک سازمان می‌خواستیم مثل سازمان قضایی مستقل به وجود بیاوریم . در مجلس نهم این طرح را پیگیری می کردند اما آقای لاریجانی آنقدر این طرح را کش داد تا مجلس نهم تمام شد.  ببینید جمهوری اسلامی هم مقتدر است و هم پولدار اما توزیع ناعادلانه است. ما می‌خواهیم شفاف سازی شود،  یعنی اینکه قاضی پور، خانواده اش قبلا چه داشتند الان چه دارند؟

چرا این طرح هایی که در مورد مبارزه با مفاسد نوشته می شود خیلی نتیجه بخش نیست؟
مجلس قانونش ضعیف است. مثلا ببینید ما در رابطه با جاسوس حکم آن ها در قانون قبلا اعدام بود الان آن را تبدیل به ده سال کردیم. خوب معلوم است این قانون بازدارنده نخواهد بود.داشتید در مورد طرح اعاده اموال نامشروع صحبت می‌کردید.

دولت آقای روحانی دولت سیر ، خسته و پیر است و توان رفع مشکلات جامعه بیکار، توزیع ناعادلانه، کم حوصله و عصبانی را ندارد.

نظرتان در مورد نقد هایی که آقای احمدی نژاد در مورد برادران لاریجانی مطرح می کند چیست؟
اولا آقای احمدی نژاد در مجلس هشتم که ما حضور داشتیم خودش را می‌کشت آقای لاریجانی در مقابل حداد عادل رئیس مجلس شود. خوب لاریجانی ها دقیقا همان خانواده هستند، چرا آن وقت خودش را می‌کشت که آقای لاریجانی رپیس مجلس شود.

این تناقضات چه معنایی دارد؟
می تواند بگوید آن موقع اشتباه می‌کردم

الان آقای احمدی نژاداز روال عادی خارج شده است. من ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ پیشنهاد می‌کنم آقای احمدی نژاد حتما به یک روان کاو مراجعه کنند. صحبت‌های اخیرش با صحبت‌های نظام همخوانی ندارد.

به نظر شما آقای احمدی نژاد طرفدار دارد؟
دارد. من نمی‌گویم او طرفدار ندارد. ولی من در مجلس هشتم به او رای ندادم. دوبار رئیس جمهور شد هیچ وقت به او رای ندادم.

۸۴ بین هاشمی  و احمدی نژاد به آقای هاشمی رای دادید؟
من ستاد آقا قالیباف بودم، به او رای دادم. در مرحله دوم هیچ ستادی نرفتم  و رای به آقای هاشمی دادم، به  آقای حمدی نژاد رای ندادم.

۸۸ به کی رای دادید؟

چه کسانی کاندید بودند؟
آقای کروبی، محسن رضایی، احمدی نژاد و آقای موسوی حتما بدانید که به محسن رضایی رای دادم.

92به چه کسی رای دادید؟
من در ستاد استان آذربایجان غربی آقای قالیباف بودم.

در ۹۶؟
در سال ۹۶ به آقای رئیسی رای دادم. آن دوره در ستاد آذربایجان غربی بودم. گفتم من به آقای رئیسی رای می‌دهم چون احساس می‌کنم آقای رئیسی دنبال پا برهنگان است.

خودتان را اصولگرا می‌دانید؟
من اصولگرای واقعی هستم. اصولم خطوط نظام است، رهبر فرزانه است. کارگران عزیزو  کشاورزان هستند.  افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی ناموس من هستند.