تاریخ : 1397,دوشنبه 10 ارديبهشت17:56
کد خبر : 264639 - سرویس خبری : خبرنامه

نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به رؤسای قوای سه‌گانه

۱۷ سال از فرمان هشت ماده‌‌ای رهبری به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی میگذرد. جنبش عدالتخواه دانشجویی به این مناسبت نامه ای به سران قوا صادر کرد. متن نامه به قرار زیر می باشد: «ضربه‌ی عدالت باید قاطع ولی درعین‌حال دقیق و ظریف باشد» بخشی از فرمان هشت ماده‌‌ای رهبر انقلاب به […]

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ 17 سال از فرمان هشت ماده‌‌ای رهبری به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی میگذرد. جنبش عدالتخواه دانشجویی به این مناسبت نامه ای به سران قوا صادر کرد.

متن نامه به قرار زیر می باشد:

«ضربه‌ی عدالت باید قاطع ولی درعین‌حال دقیق و ظریف باشد»
بخشی از فرمان هشت ماده‌‌ای رهبر انقلاب به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی

رؤسای قوای سه‌گانه؛ آقایان صادق آملی لاریجانی، علی اردشیر لاریجانی و حسن روحانی

سلام‌علیکم؛
بعد از ۱۷ سال از پیام هشت ماده‌ای رهبر انقلاب مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، شاهد عملکرد منفعلانه، ضعیف و ناکارآمد حضرات هستیم. اکنون نه دست مفسدان و سوءاستفاده‌کنندگان از امکانات حکومتی، قطع شده و نه امتیاز طلبان و زیاده‌خواهان پر مدّعا و انحصار جو، به خاک مذلت کشیده شده‌اند؛ نه ریشه‌های فساد اقتصادی و مالی خشکانیده شده و نه در مبارزه با فساد هیچ‌گونه تبعیضی دیده می‌شود و نه به‌جای پرداختن به ضعفا به ریشه‌ها و ام‌الفسادها پرداخته می‌شود.

لذا از شما دعوت می‌کنیم تا با حضور در یکی از دانشگاه‌های تهران، ضمن ارائه گزارش عملکرد خود، در خصوص پرونده‌های مهم مفاسد اقتصادی نظیر پرونده‌های کرسنت، آی‌پی‌سی، صندوق ذخیره فرهنگیان، فساد مالی نزدیکان مسئولان ارشد نظام، املاک نجومی و حقوق‌های نجومی شفاف‌سازی کرده و زمینه قضاوت صحیح عموم مردم را فراهم‌سازید.

به امید ظهور عدالت‌گستر گیتی
جنبش عدالت‌خواه دانشجویی