تاریخ : 1397,سه شنبه 11 ارديبهشت19:03
کد خبر : 264735 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آغاز نشست اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از فردا

همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از فردا با حضور حداد عادل، فضائلی، رحیم‌پور ازغدی و توکلی برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، رضا کارگر دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از فردا 12 اردیبهشت ماه با حضور اعضای دفاتر 70 گانه این اتحادیه دانشجویی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش که تا 14 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود و در این همایش دهه پنجم انقلاب و نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کارگر تصریح کرد: در این همایش آقایان اسماعیل کوثری، غلامعلی حدادعادل، مهدی فضائلی، حسن رحیم‌پور ازغدی و احمد توکلی سخنرانی خواهند کرد. ما در این نشست سعی کردیم که سخنرانی‌ها کارشناسی محور باشد و از جناح های مختلف سخنرانی برای حضور در این نشست دعوت کرده‌ایم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: همچنین تعدادی از سفرای ایران در کشورهای مختلف هم در این نشست حضور خواهند داشت و پیرامون مسائل منطقه و نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و محور مقاومت سخنرانی خواهند کرد.

وی گفت: نشست اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مخصوص جناح یا گروه خاصی نیست و ما سعی کردیم از نظرات کارشناسان مختلف استفاده کنیم و انشاءالله ماحصل این نشست به مسئولان اراده خواهد شد تا در صورت تمایل از آن استفاده کنند.