تاریخ : 1397,پنجشنبه 20 ارديبهشت18:38
کد خبر : 265406 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

اطلاعیه دانشگاه سمنان درباره ترم تابستان ۹۷

در تابستان 97 برخی از دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری ترم تابستانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برخی از دانشگاه‌های سراسر کشور مانند هر سال اقدام به برگزاری ترم تابستانی می‌کنند و اطلاعیه‌های مربوط به آن را در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خود منتشر می‌کنند.

دانشگاه شهید بهشتی اخیرا در اطلاعیه‌ای شرایط مهمانی ترم تابستان 97 را تشریح کرده است که در ادامه متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی مهمان در ترم تابستان 97 می رساند که نسبت به تکمیل فرم تعرفه مهمانی انتخاب واحد تابستان 97 مطابق راهنمای ذکر شده در پیشخوان سایت گلستان از تاریخ چهارشنبه مورخ 19/3/97 لغایت چهارشنبه 27/3/97 اقدام نموده و حداکثر تا تاریخ 27/3/97 به اداره کل امور آموزشی دانشگاه ( امور مهمان و انتقال ) ارائه نمایند .

1- جدول زمان‌بندی اخذ تعرفه مهمانی تابستان 97

تکمیل فرم تعرفه انتخاب واحد ترم تابستان 97

(الزامی) در پیشخوان سایت گلستان

از 19/3/97 لغایت 27/3/97

بررسی گروه و دانشکده به منظور تطابق تعرفه با سرفصل آموزشی گروه و رعایت پیش نیازی و هم نیازی، همچنین مقررات آموزشی ، مصوبات شورای آموزشی،

و مقررات ترم تابستانی و شرایط اختصاصی گروه

از 19/3/97 لغایت 27/3/97 به تواتر و ترتیب درخواست دانشجویان حداکثر مهلت اعلام نظر گروه و دانشکده 3 روز پس از درخواست دانشجو

تایید نهایی اداره کل آموزش و ارائه فرم تکمیل شده به دانشجو ( توسط واحد مهمان و انتقال )

از 19/3/97 لغایت 27/3/97 به تواتر و ترتیب درخواست دانشجویان و پس از تایید گروه و دانشکده

2- مهمان شدن در ترم تابستانی صرفاً به صورت حضوری بوده و در دانشگاه‌های غیرانتفاعی، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، دانشکده های فنی و حرفه‌ای ممنوع می باشد .

3ـ دانشجویان متقاضی ترم تابستانی در سایر دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجاز هستند حداکثر یک درس از دروس پایه، اصلی، تخصصی یا اختیاری(باتوجه به شرایط اختصاصی که توسط گروهها و دانشکده ها اعلام شده) و فقط یک درس 2 واحدی از گروه معارف را به همراه دروس عمومی حداکثر تا سقف 6 واحد اخذ نمایند .

4ـ دانشجویانی که با مهمانی آنان موافقت می شود فقط مجاز به انتخاب واحد از دروس مندرج در جدول فرم مهمانی خود باتوجه به بند 6 ضمن رعایت کامل شرایط اخذ واحد در ترم تابستان که توسط شورای آموزشی و گروه و  دانشکده مربوطه اعلام گردیده است ، در دانشگاه مقصد می باشند . بدیهی است چنانچه انتخاب واحد از سایر دروس یا خارج از ضوابط اعلام شده باشد پذیرفته نخواهد شد و کلیه عواقب ناشی از این امر به عهده دانشجو خواهد بود .

5ـ دانشجویان باید ریزنمرات تایید شده واحدهای انتخاب شده خود را حداکثر تا آبان ماه 97 به اداره کل امور آموزشی دانشگاه سمنان ارائه نمایند .

6ـ چنانچه دانشجو در ترم تابستان واحد کارآموزی اخذ نموده است به همراه کارآموزی صرفاً مجاز به انتخاب حداکثر یک درس تئوری ( با رعایت سقف حداکثر 6 واحد ) می باشد .

7ـ به دانشجویان توصیه می گردد موارد 6 گانه مندرج در فرم مهمانی که متعهد می گردند را رعایت نمایند .


کد خبرنگار : 20