تاریخ : 1397,دوشنبه 24 ارديبهشت04:36
کد خبر : 265677 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

اتفاق عجیب در یک دانشگاه؛

آب مصرفی دانشجویان به مدت چند روز قطع شد! +تصاویر

مشکل کم‌آبی در اصفهان روی جدی تری به خوابگاه‌های دانشجویی این استان نشان داده و به مدت چند روز دانشجویان را با مشکل قطعی آب مواجه کرده است. دانشجویانی که حتی برای نیازهای روزمره خود دچار مشکلات اساسی شدند در حالی که در مناطق اطراف این دانشگاه...

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با توجه به کم آبی موجود که در کل کشور، برخی استان ها با خطر خشکسالی و در وضعیت بحرانی قرار گرفتند. در این بین در دانشگاه آزاد واحد نجف آباد اصفهان اتفاق عجیبی رخ داده و باعث شد تا دانشجویان این دانشگاه دچار بی‌آبی و دسترسی آنان به آب غیرممکن شده است.

خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد در هفته گذشته دچار مشکلات جدی بوده است که این امر موجب بروز اعتراضات جدی و گسترده دانشجویان این دانشگاه در روز های اخیر بوده است.

یکی از دانشجویان به خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» گفت: الان چند روزی هست که آب قطع شده است و ما حتی برای مایحتاج روزانه هم آب نداریم و قطعی آب شرب و غیر شرب بصورت کامل در این خوابگاه دانشجویی موجب این شده است که دانشجویان برای حمام و سرویس بهداشتی با بحران مواجه شوند.

این دانشجو در ادامه افزود: این در حالی است که ساختمان های اطراف و تمام مناطق شهر باوجود اینکه با مشکل کم فشار بودن آب مواجه هستند، اما قطعی دائم نداشته اند.

یکی دیگر از دانشجویان معترض به این رویه در پاسخ به این سوال که آب مورد مورد نیاز دانشجویان چگونه تامین می شود، گفت: تنها راه برای این مسئله خرید آب معدنی است که دانشجویان هم با هزینه شخصی مقدار زیادی آب معدنی تهیه می کنند.

طبق گفته دانشجویان، یکی از مسئولین دانشگاه پس از ابراز بی اطلاعی از قطعی چند روزه آب مصرفی خوابگاه های دانشجویی گفت: فقط یک روز آب در خوابگاه قطع بود که آن هم با دستور اداره آب بوده است و بلافاصله بعد از رفع مشکل آب خوابگاه وصل و شریط دوباره به حالت عادی بازگشته است.


کد خبرنگار : 38