تاریخ : 1397,سه شنبه 25 ارديبهشت05:02
کد خبر : 265788 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

با صدور حکمی از سوی وزیرعلوم؛

سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی ساری منصوب شد

با صدور حکمی از سوی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منصوب شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، اسدالله تیموری یانسری را به سمت سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منصوب کرد.

دکتر اسدالله تیموری یانسری عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دانشیار پایه ۲۱ رشته علوم دامی در گرایش تغذیه دام و طیور است.

وی تاکنون راهنمایی و مشاوره بیش از ۹۰ رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد را به عهده داشته و موفق به چاپ بیش از ۸۵ مقاله در مجلات معتبر علمی پژوهشی و با نمایه بین المللی شده است.

اسدالله تیموری یانسری تاکنون سه بار به عنوان استاد نمونه و پژوهشگر برتر دانشگاهی و یک بار به عنوان پژوهشگر برتر استانی انتخاب شده است.

از دیگر سوابق وی می توان به عضویت وی در هیات تحریریه چندین مجله علمی پژوهشی داخلی و یک مجله ISI اشاره کرد.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به مدت ۹ سال، دبیری هم اندیشی استادان دانشگاه (۴ سال)، نماینده وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در هیات نظارت دانشگاه (۳ سال)، نماینده وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجویان در استان مازندران (۴ سال)، نماینده دانشگاه های دولتی کشور در شورای مرکزی صنفی سازمان دانشجویان کشور (۳ سال)، هیات رئیسه انجمن علمی علوم دامی شاخه شمال کشور و دبیر اجرایی و علمی ۴ کنفرانس ملی از جمله سوابق اجرایی دکتراسدالله تیموری یانسری است.

همچنین وزیرعلوم در نامه جداگانه ای از خدمات محمدعلی بهمینار، رئیس سابق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد