تاریخ : 1397,چهارشنبه 26 ارديبهشت15:45
کد خبر : 265961 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

گزینه اول و آخر ما امیرقلعه‌نویی است

آذری گفت: هیچ شخصی جزو گزینه‌های ذوب‌آهن نیست و گزینه اول و آخر ما امیرقلعه‌نویی است، مگر این که او نخواهد در این تیم باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از افکارنیوز، سعید آذری بعد از شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال و حذف این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امروز شاهد فوتبال محکم و مردانه‌ای از سوی هر دو تیم بودیم. انتظار داشتیم با توجه به حضور هواداران استقلال بازیکنان ما فوتبال شجاعانه‌ای را به نمایش بگذارند که خوشبختانه این کار را نیز انجام دادند. ما حتی این شانس را داشتیم که صعود کنیم، اما در دیدارهایی با این حساسیت در نهایت تیمی صعود خواهد کرد که پیروز میدان باشد و امروز استقلال تیم پیروز میدان بود. با این وجود این شکست چیزی از ارزش‌های ما کم نخواهد کرد.

وی در خصوص عملکرد داور عمانی این دیدار خاطر نشان کرد: اگر داور با دقت بیشتری قضاوت می‌کرد، ما نیز شانس صعود داشتیم، اما احساس می‌کنم این داور تحت تأثیر شرایط و جو ورزشگاه قرار گرفته بود. کادر فنی ما نسبت به یکی دو صحنه اعتراض داشت که یکی از این صحنه‌ها مشکوک به پنالتی بود. قطعاً اگر داور این شانس را به ما نیز داده بود، از این فرصت استفاده می‌کردیم. با این وجود به بازیکنان استقلال، کادر فنی، هواداران و افتخاری مدیرعامل این باشگاه تبریک می‌گویم و ما نیز باید بپذیریم که باختیم و باید تلاش کنیم در سال آینده محکم‌تر بازگردیم. همان‌طور که چهار سال پیش قول داده بودم و شاهد بودید روز به روز شرایط ذوب‌آهن بهتر شد، قطعاً در سال‌های آینده روزهای بهتری را نیز خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «این بازگشت پرقدرت با همراهی قلعه‌نویی خواهد بود یا با حضور نکونام رقم خواهد خورد؟»، گفت: از شما خواهش می‌کنم سؤال حاشیه‌ای نپرسید! نمی‌دانم اسم نکونام را از کجا آورده‌اید؟! جواد رفیق 20 ساله من است و سال گذشته نیز از او برنامه گرفته بودیم، اما در نهایت قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد. هیچ شخصی جزو گزینه‌های ذوب‌آهن نیست و گزینه اول و آخر ما امیرقلعه‌نویی است، مگر این که او نخواهد در این تیم باشد.

آذری در پاسخ به این سؤال که در صورت عدم تمایل قلعه‌نویی و همکاری با ذوب‌آهن چه تصمیمی خواهد گرفت و اینکه همه می‌دانند او با سپاهان مذاکراتی داشته است، گفت: سام درخشانی در فیلم خوب، بد، جلف دیالوگی دارد که می‌گوید «همه می‌دانند». من نمی‌دانم این موضوع که همه می‌دانند را من چرا به‌عنوان مدیرعامل باشگاه نمی‌دانم! به‌عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن موظف بودم اول با سرمربی خود صحبت کنم. قلعه‌نویی نیز برنامه عملیاتی خود را به ما ارائه کرده که این برنامه عملی است. تنها مشکلاتی وجود دارد که احساس می‌کنم با همکاری مدیریت کارخانه ذوب‌آهن شرایط تداوم همکاری قلعه‌نویی نیز فراهم خواهد شد. اگر قلعه‌نویی نیز تمایلی به ماندن نداشت آن وقت تصمیم دیگری خواهیم گرفت. باید اجازه داد تا فردا مشخص شود قلعه‌نویی چه تصمیمی خواهد گرفت و اگر احیاناً برنامه‌هایی مورد تأیید هیئت مدیره قرار گرفت، روی سایت باشگاه اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص اظهارات قلعه‌نویی در نشست خبری و تبریک پیروزی استقلال به وزیر ورزش و رئیس فدراسیون عنوان کرد: من در کنفرانس خبری حضور نداشتم و نمی‌دانم چه سؤال و جواب‌هایی مطرح شده است، اما قلعه‌نویی معمولاً برای صحبت‌های خود ادله خاصی دارد. من معتقدم داور مسابقه امروز از سطح این بازی عقب‌تر بود و آمادگی قضاوت چنین مسابقه‌ای را نداشت. استقلال مقابل ما مردانه بازی کرد و فوتبال خوبی به نمایش گذاشت که من بابت آن به آنها تبریک می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص وضعیت قرارداد تبریزی، حسینی و سایر بازیکنان شاخص ذوب‌آهن گفت: تمام بازیکنان اصلی ذوب‌آهن قرارداد دارند و هیچ جا نخواهند رفت. مطمئن باشید بازیکنان شاخص خود را به هیچ تیم داخلی نمی‌دهیم. برای برخی بازیکنان ما پیشنهادات خارجی وجود دارد، اما در نهایت سرمربی تصمیم‌گیرنده خواهد بود.