تاریخ : 1397,چهارشنبه 26 ارديبهشت17:25
کد خبر : 265983 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

تولید تبلت غول پیکر دیواری توسط مایکروسافت

مایکروسافت قصد دارد در سال 2019 نسل جدیدی از رایانه های لوحی یا تبلت ها را روانه بازار کند که طراحی ماژولار، سبک تر، باریک تر و پیشرفته تری دارند و برای پیشبرد فعالیت های حرفه ای مشترک مناسب هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از پی سی ورلد، مایکروسافت قصد دارد در سال 2019 نسل جدیدی از رایانه های لوحی یا تبلت ها را روانه بازار کند.

مایکروسافت اعلام کرده که تبلت جدید 50.5 اینچی سرفیس هاب 2 با نمایشگری فوق دقیق موسوم به 4K Plus طراحی شده که نسبت نمایش تصاویر در آن 3 به 2 می باشد.

وزن این تبلت بین 25 تا 35 کیلوگرم بوده و با نصب آن بر روی دیوار می توان آن را به بخش های مختلفی تقسیم کرد و انواع محتوا را برای پیشبرد امور حرفه ای و کاری مشاهده کرد.

با توجه به اینکه نمایشگر تبلت یادشده به صورت ماژولار یا چندجزئی طراحی شده، می توان بخش هایی از این نمایشگر را از بقیه جدا کرد و به طور مجزا به مشاهده گذاشته و مورد استفاده قرار داد.

مایکروسافت تبلت سرفیس هاب را برای اولین بار در ژانویه 2015 عرضه کرد و حالا یک نسخه غول پیکر از آن را عرضه کرده است. این شرکت اعلام کرده که تامین برق سرفیس هاب 2 با استفاده از باتری انجام نمی شود. هر چند هنوز مشخص نیست از چه فناوری برای این کار استفاده می شود. این تبلت با فناوری وای – فای سازگاری دارد و برنامه های وایت بورد و اسکایپ هم بر روی آن نصب شده است.

بر روی هر یک از ماژول های نمایشگر این تبلت یک دوربین فوق دقیق نصب شده و فعال کردن آنها با استفاده از اثرانگشت خوان صورت می گیرد. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.


کد خبرنگار : 15