تاریخ : 1397,چهارشنبه 26 ارديبهشت23:14
کد خبر : 266024 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

حاشیه‌ای در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه هنر

مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه هنر با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، ابوالحسن ریاضی معاون سازمان دانشجویان کشور، ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان، حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما، کیانی هاشمی رئیس دانشگاه هنر اصفهان و جمعی از استادان، مسئولان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه هنر برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این مراسم غلامرضا اکرمی، رئیس سابق دانشگاه هنر با ابراز تأسف از شیوه عزل روسای دانشگاه ها در دوره جدید وزارت علوم و از زمان حضور دکتر باقری و غلامی در رأس این وزارتخانه، عنوان کرد: جابجایی و عزل و نصب مدیران و روسای دانشگاه ها حق مسلم وزیر است اما کاش وزیر علوم و قائم مقام ایشان کمی حرمت و احترام جایگاه رئیس دانشگاه را نگه می داشتند و حداقل قبل از عزل آنها، این تصمیم را به اطلاع آنها می رساندند نه اینکه بدون اطلاع قبلی حکم رئیس دانشگاه جدید را برای آنها ارسال نمایند.

وی با تأکید به حرمت و جایگاه ویژه روسای دانشگاه ها و اعضاء هیئت علمی و مدیران وزارت علوم، این روند را زیان بار دانست و عنوان کرد این روند هیچ وقت در وزارت علوم وجود نداشته است و در عزل مدیران احترام آنها به صورت کامل حفظ می شده است.

وی افزود: البته می دانم که این رویه مورد تأیید آقای دکتر غلامی هم نیست بلکه از سوی حلقه‌ی موثر پیرامون ایشان شکل گرفته است.

اکرمی خطاب به معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: لطفاً این گلایه من را به وزیر علوم برسانید و بگویید که این روند، روند صحیحی نیست و باید اصلاح گردد.


کد خبرنگار : 80