تاریخ : 1397,پنجشنبه 27 ارديبهشت02:54
کد خبر : 266031 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آیین بزرگداشت شهدای گمنام دانشگاه یزد برگزار شد

آیین بزرگداشت شهدای گمنام دانشگاه یزد به مناسبت دهمین سالگرد خاکسپاری پیکر پنج شهید گمنام در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سرهنگ «رضا پورشمسی» جانشین سپاه‌الغدیر استان یزد بیان کرد: همه این بحران‌هایی که دشمنان تا کنون بر ما روا داشته‌اند هر چند موجب آسیب و خساراتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، اما موجب بالندگی تفکر ولایی و جریان انقلابی شد. همین عامل نیز به نوبه خود موجب سربلند بیرون آمدن نظام از بوته آزمایش و فتنه‌ها شد.

وی افزود: تلاش و مجاهدت شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم رکن انسجام‌بخش تفکر ولایی و انقلابیگری است.

در بخش دیگر این مراسم حسن شمشادی خبرنگار جبهه مقاومت گفت: امروز وقتی از دفاع مقدس صحبت می‌کنیم ذهن ما به چند دهه پیش و جنگ ایران و عراق برمی‌گردد، در حالی که امروز دفاع مقدسی نوین در قالب دفاع از حرم اهل بیت جریان دارد. ۸۶ ماه پیش بحران سوریه آغاز شد، جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی آن را قیام سوری‌ها علیه بشار اسد دانستند و این ذهنیت را ایجاد کردند که ۲۳ میلیون نفر مردم سوریه در خیابان‌ها یک طرف و اسد در سوی دیگر میدان است.

وی گفت: تلاش رسانه‌های استکباری بر این بود که بحران سوریه را از نوع انقلاب‌های تونس، مصر، بحرین و سایر نقاط خاورمیانه نشان دهند در حالی که مقام معظم رهبری در همان اوایل ماهیت این بحران را تشخیص دادند و گفتند این یک توطئه خارجی است و ما در کنار حکومت و مردم سوریه خواهیم ایستاد. دیری نگذشت که تروریست‌ها خود را نشان دادند، سربریدن‌ها و مثله کردن‌ها آغاز شد.