تاریخ : 1397,پنجشنبه 27 ارديبهشت12:11
کد خبر : 266051 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مظاهری در صدر بهترین های آسیا

بر اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، محمد رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش تیم ذوب آهن اصفهان با وجود حذف تیمش از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با ثبت بیشترین مهار (سیو) هچمنان در صدر فهرست بهترین دروازه بان های قرار دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از افکارنیوز، بر اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، محمد رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش تیم ذوب آهن اصفهان با وجود حذف تیمش از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با ثبت بیشترین مهار (سیو) هچمنان در صدر فهرست بهترین دروازه بان های قرار دارد.

با پایان بازی های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همانند هفته های قبل ، آمارهای این هفته را نیز به آمارهای پیشین افزود و برترین های هر بخش را معین کرد.

در بخش بیشترین مهار یا نجات ، محمد رشید مظاهری دروازه بان تیم ذوب آهن با 31 مهار در این بازی ها، در رده نخست بهترین دروازه بانان قرار دارد.

در این بخش پس از مظاهری، سیواراک تدسونگنون از بوریرام تایلند با 30 و ژانگ لو از تیانجین با 29 و لی شوایی شانگهای شنهوا با 26 مهار در رتبه های دوم تا چهارم هستند

در بخش کلین شیت یا بسته نگه داشتن دروازه نیز ایران 3 نماینده دارد. بیرانوند با 5 کلین شیت همچنان در صدر قرار دارد و رشید مظاهری با 3 و سید مهدی رحمتی با 2 کلین شیت به ترتیب در جایگاه پنجم و نهم قرار دارند.