تاریخ : 1397,پنجشنبه 27 ارديبهشت14:51
کد خبر : 266076 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جزییات بازداشت برخی فرهنگیان با شکایت دولت!

عضو کمیسیون شوراهای مجلس می‌گوید: به جای اینکه معوقات معلمان پرداخت شود، دولت از برخی فرهنگیان شکایت کرده و آنها بازداشت شده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، حسین مقصودی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با گذشت چند ماه از عمر دولت دوازدهم، وزارت آموزش و پرورش برنامه مدونی درباره فرهنگیان و معیشت آنها ندارد، گفت: اخیراً بنده از وزیر آموزش و پرورش سئوالی در این زمینه مطرح و در اختیار هیئت‌رئیسه پارلمان قرار دادم.

وی ادامه داد: اگر چه وزیر آموزش و پرورش تلاش‌های خود را برای ارتقا وضعیت معیشتی معلمان انجام می‌دهد اما بنده و برخی از نمایندگان می‌خواهیم از طریق سوال از وزیر آموزش و پرورش فریاد خود را به گوش آقای رئیس‌جمهور برسانیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه نگاه رئیس‌جمهور به وزارت آموزش و پرورش نگاه درستی نیست، افزود: امروز دولت برای پرداخت  7 هزار میلیارد معوقات فرهنگیان برنامه‌ای ندارد که این نشان از نگاه غیرمثبت رئیس‌جمهور به این قشر از جامعه دارد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: به جای اینکه معوقات معلمان پرداخت شود دولت از برخی فرهنگیان شکایت کرده و آنها بازداشت شده‌اند که این کار نامناسبی است.