تاریخ : 1397,پنجشنبه 03 خرداد01:40
کد خبر : 266767 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

احمدی در ریاست دانشگاه تربیت مدرس ابقا شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی محمد تقی احمدی را برای مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه تربیت مدرس ابقا کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی محمد تقی احمدی را برای مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه تربیت مدرس ابقا کرد.

در متن حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به محمد تقی احمدی آمده است: «ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه تربیت مدرس ابقاء می شوید.

امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.»

محمد تقی احمدی از تیرماه سال ۹۳ ریاست این دانشگاه را بر عهده دارد.


کد خبرنگار : 38