تاریخ : 1397,جمعه 04 خرداد05:11
کد خبر : 266854 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان:

دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل سوم تبدیل شده است

رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان با بیان اینکه دانشگاه‌های نسل اول و دوم دیگر جایی در رتبه‌بندی جهانی ندارند بیان کرد: امروز دانشگاه‌های کارآفرین با تولیدات علمی بالا می‌توانند جایگاه خود را بین دانشگاه‌های معتبر دنیا حفظ کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهدی باقری به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد از این مجموعه بزرگ دانشگاهی در کشور به‌عنوان دانشگاه نسل سوم یاد کرد و گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی کارآفرین و نوآور است که توانسته با تولید علم و به‌کارگیری ظرفیت‌های بالا، خود را به‌عنوان الگویی موفق در دنیا معرفی کند.

رئیس واحد بندرعباس افزود: با اندکی تأمل در کارنامه درخشان دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه در زمان مدیریت جدید به موفقیت‌ها و ارزش‌آفرینی این دانشگاه در عرصه‌های مختلف جامعه پی خواهید برد.

وی پیشرفت و توسعه کشور را مستلزم تعامل سازنده بین دانشگاه و جامعه خواند و اظهار کرد: پژوهش و فناوری در دانشگاه و تزریق در شریان جامعه به‌عنوان یک مسئله حیاتی و نیروی محرکه پیشرفت و توسعه پایدار و رسیدن به رفاه و استقلال واقعی جامعه است که این دانشگاه توانسته با ورود به آن ایفای نقش کند.

باقری گفت: بدون قرار گرفتن در صف پیشروان علم و نوآوری، هیچ کشوری در پیمودن سریع مسیر توسعه موفق نخواهد بود مگر آنکه با تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز کارآفرینی و پژوهشی در آن کشور تحقق یابد.


کد خبرنگار : 38