تاریخ : 1397,شنبه 05 خرداد15:43
کد خبر : 266985 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی مشخص شد

مشاور عالی سنجش گفت: افرادی که تاکنون در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ثبت نام نکرده اند در روز‌های ۲۸ خرداد تا ۲ تیر ۹۷ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، حسین توکلی مشاور عالی سنجش گفت : ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت آغاز شد و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، متقاضیان تا پنجشنبه سوم خرداد ۹۷ فرصت داشتند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی افزود: بر اساس آمار تعداد ۷۶ هزار و ۶۴۹ نفر در این دوره ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در ۱۶ رشته از رشته‌های امتحانی کاردانی به کارشناسی با آزمون و پذیرش در ۴۹ کدرشته براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت و آزمون آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آن‌ها با آزمون است در روز جمعه ۱۲ مرداد ۹۷ برگزار خواهد شد.

توکلی یادآور شد: اصلاحیه سوم دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ روز ۲۷ خرداد در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند می‌توانند در روز‌های ۲۸ خرداد تا ۲ تیر ۹۷ نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی گفت: همچنین کسانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند در روز‌های ۲۸ خرداد تا ۲ تیر ۹۷ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.