تاریخ : 1397,شنبه 05 خرداد16:11
کد خبر : 266989 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد صورت گرفت؛

دورهمی ادوار یک تشکل دانشجویی بر سر سفره ساده افطار +تصاویر

در این مراسم، سیدمحمدرضا حسینی از ادوار انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد به بیان نکاتی درباره لزوم توجه دانشجویان عضو تشکل‌های دانشگاهی به قرآن کریم پرداخت. پس از سخنرانی، نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شده و سپس مهمانان بر سر سفره افطار حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مراسم ضیافت افطاری انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد با حضور ادوار این تشکل دانشجویی و جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشکده پرستاری دانشگاه شاهد برگزار شد.

در این مراسم، سیدمحمدرضا حسینی از ادوار انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد و دبیر اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به بیان نکاتی درباره لزوم توجه دانشجویان عضو تشکل‌های دانشگاهی به قرآن کریم پرداخت. پس از سخنرانی، نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شده و سپس مهمانان بر سر سفره افطار حاضر شدند.

با پایان مراسم افطار، دورهمی اعضای فعلی و سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد برگزار شد و مهمانان به گپ و گفت پرداختند.

لازم به ذکر است، مراسم ضیافت افطاری انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد هرساله در یکی از روزهای ماه مبارک رمضان با حضور اعضای فعلی و سابق این تشکل دانشجویی برگزار می‌شود.

در ادامه تصاویری از مراسم ضیافت افطاری انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد آمده است:


کد خبرنگار : 83