تاریخ : 1397,یکشنبه 06 خرداد04:33
کد خبر : 267057 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

۳ خوابگاه دانشجویی در دانشگاه کردستان ساخته می‌شود

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: ۳ واحد خوابگاه جدید در این دانشگاه در دست ساخت است که یک واحد آن به پسران و دو خوابگاه دیگر برای دختران تعبیه می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عثمان عزیزی، معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۶ باب خوابگاه دولتی دانشگاه کردستان تعمیر و بازسازی شد، گفت: سه واحد خوابگاه جدید در دست ساخت است که یک واحد آن به پسران و دو خوابگاه دیگر برای دختران تعبیه می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی دانشجویان دختر و پسر غیرکردستانی پذیرش شده در دانشگاه کردستان، در 16 خوابگاه دولتی دانشگاه اسکان داده شده‌اند، اظهار کرد: سال گذشته تعداد 11خوابگاه غیردولتی برای اسکان دانشجویان دانشگاه کردستان تجهیز شده که سه واحد آن مورد تأیید قرار نگرفت و امسال نیز برای هشت واحد خوابگاه خودگردان غیردولتی دیگر مجوز صادر شد.

وی افزود: تعداد دو هزار و ۳۳۱ نفر دانشجوی دختر و یک‌هزار و ۷۶۳ دانشجوی پسر در خوابگاه‌های خودگردان دانشگاه کردستان ساکن هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اعلام اینکه تعداد پنج خوابگاه دخترانه و سه خوابگاه پسرانه در مجموعه دانشگاه قرار دارد، خاطرنشان کرد: سه واحد خوابگاه جدید در دست ساخت است که از این تعداد، یک واحد برای پسران و دو خوابگاه دیگر برای دختران پیش بینی شده که تلاش می شود تاپایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص اسکان 160 دانشجوی غیرایرانی دانشگاه کردستان در خوابگاه یادآور شد: دانشجویان پسر در یک خوابگاه اختصاصی اسکان داده شده اند و دانشجویان دختر نیز در خوابگاه داخلی دانشگاه مستقر هستند.


کد خبرنگار : 38